Spillredaksjonen Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Sjekk hva du kan vinne i dag. Les hele saken
saladin waits for alice Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 (endret) Det er liten mulighet for spørsmål nummer 2 har ikke riktig alternativ, med mindre det er spørsmål som krever mer research, hmm. Endret 9. desember 2011 av amir90 waits for alice
Lakenes_Konge Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Jeg tror heller ikke at et av svaralternativene er riktig på spørsmål to...jaja bra premie ihvertfall;)
Exitarnium Skrevet 10. desember 2011 Skrevet 10. desember 2011 Feil folks, alle 3 alternativene på spørsmål 2 tilhører samme firma Hvis dere skal google, ikke bare ta google og sjekk en side uten og i det minste skumlese Veldig enkelt, en fin julegave til pappa!
Endeby Skrevet 10. desember 2011 Skrevet 10. desember 2011 Veldig fin premie. Hadde ikke hatt noe imot å vinne den .
TST Skrevet 10. desember 2011 Skrevet 10. desember 2011 Jeg tror heller ikke at et av svaralternativene er riktig på spørsmål to...jaja bra premie ihvertfall;) Da tror jeg du må lese spørsmålet en gang til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå