Jerry Skrevet 7. februar 2002 Skrevet 7. februar 2002 Hei, Lurte bare på om det var mulig å få tak i frontdeksel til Plextor CD-ROM og CD-BRenner? mvh espen
ELWiss Skrevet 8. februar 2002 Skrevet 8. februar 2002 Hva skal du med nye frontdeksel? Kunne jo vært kult å mekket til noe med plexi, eller alu-plater eller noe sånt.. Kjekt å ha ting hjemmelagde. Da kan du liksom velge akkurat hvaslags knapp du skal ha, hvor mange lysdioder, og hvor de skal stå. Kjekt å bestemme litt selv ELWiss
Dr.X Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Jeg hørte at Plextor solgte ferdig lakka frontdeksler til sine brennere/CDROM'ene. Er dette sant? Finnes det et sted hvor man får kjøpt frontdekler til Plextor eller NEC? Gjerne også Floppydisken!! har ikke lyst til å lakke selv, pga. fargenyanser osv...
oceana Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 flekk fra hverandre brenner'n /cd-rom'n og spray i vei :smile: det gjorde jeg, men dum som jeg er så klarte jeg ikke vente til det var tørt, så det ble noen stygge fingeravtrykk.....må lakkes på nytt....
b-real Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Se på microplex, jeg tror de har det. Ev, 3dfxcool.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå