iron_knuckle Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Tengte jeg skulle koble opp min gammle 486 men så kom jeg over et problem. Tastaturet var bote . Somsagt trur jeg den gammle inngangen på 486 er en din inngang er det noen butikker som selger overganger ifra ps2 til din
The Jackal Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Det selger de faktisk i hvilken som helst databutikk tror jeg. Bare stikke innom Elkjøp eller lignende, så slipper du å vente på bestilling fra webshop.
iron_knuckle Skrevet 15. august 2003 Forfatter Skrevet 15. august 2003 takker for svaret. Lurer bare hvordan jeg kan ha oversett denne
Bennyhil Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Du har ikke noen gode naboer med PC da? For ca 1 år siden fulgte det da ALLTID med sånne overganger med i pakka med tastatur. Skal jeg sende 1 til deg?
iron_knuckle Skrevet 15. august 2003 Forfatter Skrevet 15. august 2003 Du har ikke noen gode naboer med PC da? For ca 1 år siden fulgte det da ALLTID med sånne overganger med i pakka med tastatur. Skal jeg sende 1 til deg? Har aldri fått med noen slik overgang de siste åra jeg. kun til mus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå