bjoagutt Skrevet 3. desember 2011 Skrevet 3. desember 2011 Hei! det står bare: concection to online servers i 1 min. så kommer det: unable to coneckt servers. try again later or check for uptdates. Er det noen som har dette problemet ? jeg er glad for tips hva jeg kan gjøre. takk
sprintball96 Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 Vet du om hva du har på NAT-type på mw3 ? Hvis du har Strict, så er det vanskelig å joine servere. Modenrat = så kan av og til Open = open
bjoagutt Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Skrevet 4. desember 2011 Vet du om hva du har på NAT-type på mw3 ? Hvis du har Strict, så er det vanskelig å joine servere. Modenrat = så kan av og til Open = open Jeg hadde strict... Hva skal jeg gjøre for å få det bedre ?
bjoagutt Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Skrevet 5. desember 2011 spiller du på pc, xbox eller ps3 ? Pc... Plis hjelp ^^
seppo- Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 Vet du om hva du har på NAT-type på mw3 ? Hvis du har Strict, så er det vanskelig å joine servere. Modenrat = så kan av og til Open = open Jeg hadde strict... Hva skal jeg gjøre for å få det bedre ? Nå har jeg lite peiling selv, men om du har strict, så kan du prøve å endre til open?
bjoagutt Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Skrevet 5. desember 2011 Vet du om hva du har på NAT-type på mw3 ? Hvis du har Strict, så er det vanskelig å joine servere. Modenrat = så kan av og til Open = open Jeg hadde strict... Hva skal jeg gjøre for å få det bedre ? Nå har jeg lite peiling selv, men om du har strict, så kan du prøve å endre til open? Og hvordan gjør jeg det ? takk for svar begge to
sprintball96 Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 må bare beklage at på pc kan jeg ikke så veldig godt med nat typer..
bjoagutt Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Skrevet 6. desember 2011 Det kalles å åpne porter på routeren din Og hvordan opner jeg en porter på rounteren ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå