Gå til innhold

Samsung Galaxy S boot loop


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Gjorde for en tid sia en factory reset av min SGS I9000 telefon med lag fix installert. Da endte jeg opp med force close loop.

 

Nå i går prøvde jeg meg på å legge inn nytt OS med Odin for å få telefon til å fungere igjen men endte bare opp med en telefon med "boot loop".

 

Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvilke filer jeg trenger for å få telefon opp å gå igjen? Skjønner ikke bæret :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm fulgte den guiden men fant ikke noen Villain ROM 1.1 til Galaxy S, men har Darkys ROM allerede lastet ned i .zip fil.

 

Men det ser ikke ut til at Odin (i hvertfall den versjonen jeg har. 4.03) tar .zip filer (leste en plass at man kunne legge inn ROMs som var .zip file).

 

Og hvilken type PIT fil skal jeg bruke? Har lest at 512 er mest brukt, men er usikker på om det gjelder når som jeg skal legge inn nytt OS.

 

:hmm: :hmm:

 

Hmm fulgte den guiden men fant ikke noen Villain ROM 1.1 til Galaxy S, men har Darkys ROM allerede lastet ned i .zip fil.

 

Men det ser ikke ut til at Odin (i hvertfall den versjonen jeg har. 4.03) tar .zip filer (leste en plass at man kunne legge inn ROMs som var .zip file).

 

Og hvilken type PIT fil skal jeg bruke? Har lest at 512 er mest brukt, men er usikker på om det gjelder når som jeg skal legge inn nytt OS.

 

:hmm: :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...