Dassen Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 PS! Ikke borderlands... 1 palme i ørkenen og du traff den.
Laktampe Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 serious sam hd spillene Henger meg på denne, likte spesielt Serious Sam 2. Serious Sam 3 kom også ut 22.november.
Naiits Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Haha, leste visst ikke siste setningen. Ser virkelig ikk hvorfor ikke akkurat Borderlands, det må være det coop spillet jeg har hatt det mest gøy med. Ellers kan jeg anbefale Magica. Et svensk spill som kan kjøpes for en billig penge på Steam.
AdNauseam Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 (endret) Prøv Coop Prix Butikkrace! Et spennende Coop-spill fra Coop der du kan vinne matvarer på opptil 25 000 kr! On topic: Rainbow six: Vegas 2 er et supert Co-op-spill, gjennomførte det med en venn. Veldig god action, veldig godt laget etter min mening. Måten du kan styre karakteren, gjemme deg, gå i cover osv. er veldig bra. Try it. EDIT: Sorry mate, leste førstepost nå i ettertid. Har ikke noe online-spill for 4 jeg kan foreslå. Nå vet du ihvertfall om et 2-spiller Co-op-spill som er bra hvis dere har mistet internettilkoblingen eller hvis 2 av dere er syke! Endret 7. desember 2011 av Stian Aarskaug
Naiits Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Terrorist Hunt kan spilles over nett med fire spillere på Rainbow Six: Vegas 2.
AdNauseam Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Så bra! Da kan jeg foreslå RS:V2 alikevel da!
h_var Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Magicka, Dungeon Defenders og Killing Floor burde være verdt å undersøke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå