Gå til innhold

Paypal - Hvordan få kode for verifisering av konto?


Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med verfisering av bankkortet mitt, jeg har skrevet inn kortnummert osv, og Paypal har reservert 15 kr. På "Siste transaksjoner" står det VISA Varekjøp utland, reservert transaksjon 15 kr Ut fra konto. Men det står ingen kode, hvordan finner jeg koden? Står heller ingenting på Kontoutskrift. Har ventet nå i 3 dager og det kommer ikke opp noen koder.

 

Hva må jeg gjøre for å finne koden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet noen av dere om det er mulig å kjøpe noe hvis man har penger på en PayPalkonto, men ikke et ekte VISA kort å legge til? (har bare visa electron + nettbank)

 

 

Overførte litt penger til PayPal kontoen men oppdager før jeg fikk bekreftet bestillingen at jeg måtte knytte et kredittkort til kontoen-.-

Lenke til kommentar

vet noen av dere om det er mulig å kjøpe noe hvis man har penger på en PayPalkonto, men ikke et ekte VISA kort å legge til? (har bare visa electron + nettbank)

 

 

Overførte litt penger til PayPal kontoen men oppdager før jeg fikk bekreftet bestillingen at jeg måtte knytte et kredittkort til kontoen-.-

Du trenger ikke knytte et VISA-kort til PayPal-kontoen for å betale med PayPal. Man trengte i hvert fall ikke å gjøre det når jeg gjorde det for et par år siden.

 

Jeg hadde kun electron (som ikke har kortnummer) og jeg overførte penger fra bankkontoen via nettbank til PayPal-kontoen, funket det..

Lenke til kommentar

Du trenger ikke knytte et VISA-kort til PayPal-kontoen for å betale med PayPal. Man trengte i hvert fall ikke å gjøre det når jeg gjorde det for et par år siden.

 

Jeg hadde kun electron (som ikke har kortnummer) og jeg overførte penger fra bankkontoen via nettbank til PayPal-kontoen, funket det..

 

hmm, ok.

 

Ja jeg kan som sagt også overføre penger fra kortet til paypal-brukeren (tar 2 dager though), men når jeg skal verifisere kjøpet jeg gjør med min PayPal-konto (via steam f.eks) så må jeg oppgi kortnummer osv...

Lenke til kommentar

Etter noen dager vil reservert endre seg til tekst for forhandler el.

Akkurat som når du handler på kiwi, at du brukte kortet på kiwi dukker ikke opp før noen dager etterpå. I mellomtiden står det bare varekjøp :)

Jeg skjønner ikke helt meningen med verifisering av konto. Trekker Paypal direkte fra kortet når man handler, slik at man ikke trenger å overføre penger fra nettbanken til Paypal?

Lenke til kommentar

Hensikten er vel det at folk en handler med skal kunne se at du er verifisert, mao at du ikke har stjålet et kredittkort/kredittopplysninger, opprettet en paypalkonto og prøver å scamme.. Samt at paypal med god samvittighet kan trekke større beløp fra kontoen din da de vet det er du som er den rettmessige eier av kortet :)

 

De 15 kronene du først blir trekt blir overført til paypalkontoen din og forsvinner sammen med ditt første kjøp.

 

Usikker på hvordan paypal er for folk som ikke er verified, men for min del kan jeg handle på ebay ved et par tastetrykk, skrive inn kontoopplysninger på paypal, to museklikk og vips. Så har jeg kjøpt et eller annet dill jeg ikke trenger og som samboeren min også kommer til å klikke i vinkel over at jeg har kjøpt...hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hensikten er vel det at folk en handler med skal kunne se at du er verifisert, mao at du ikke har stjålet et kredittkort/kredittopplysninger, opprettet en paypalkonto og prøver å scamme.. Samt at paypal med god samvittighet kan trekke større beløp fra kontoen din da de vet det er du som er den rettmessige eier av kortet :)

 

De 15 kronene du først blir trekt blir overført til paypalkontoen din og forsvinner sammen med ditt første kjøp.

 

Usikker på hvordan paypal er for folk som ikke er verified, men for min del kan jeg handle på ebay ved et par tastetrykk, skrive inn kontoopplysninger på paypal, to museklikk og vips. Så har jeg kjøpt et eller annet dill jeg ikke trenger og som samboeren min også kommer til å klikke i vinkel over at jeg har kjøpt...hehe.

 

Trenger du å sende inn penger på PayPal-brukeren hver gang du handler på nett?

Lenke til kommentar

Hensikten er vel det at folk en handler med skal kunne se at du er verifisert, mao at du ikke har stjålet et kredittkort/kredittopplysninger, opprettet en paypalkonto og prøver å scamme.. Samt at paypal med god samvittighet kan trekke større beløp fra kontoen din da de vet det er du som er den rettmessige eier av kortet :)

 

De 15 kronene du først blir trekt blir overført til paypalkontoen din og forsvinner sammen med ditt første kjøp.

 

Usikker på hvordan paypal er for folk som ikke er verified, men for min del kan jeg handle på ebay ved et par tastetrykk, skrive inn kontoopplysninger på paypal, to museklikk og vips. Så har jeg kjøpt et eller annet dill jeg ikke trenger og som samboeren min også kommer til å klikke i vinkel over at jeg har kjøpt...hehe.

 

Trenger du å sende inn penger på PayPal-brukeren hver gang du handler på nett?

Med kort? Nei, det skjer automatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...