657 Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Har dette skjermkortet. Brukar for tida 2 skjermer, og vil kople til ein 3. Når eg legg til den 3. skjermen i instillingene, får eg opp "kan ikke lagre skjerminstillingene" Har 2 stk BenQ Og ein gammal Dell 17" som ikkje er windescreen, som eg kjem til å bytte ut når dette fungerer. Har prøvd å bruka skjerm nr 1 og 2, og så legga til skjerm nr 3. 2 og 3 og legga til nr 1. 1 og 3 og legga til nr 2. Har også prøvd å forandra på skjermoppløysing. Takk!
N o r e n g Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Bruker du en aktiv displayport til DVI/VGA-converter? Kun to av DVI + DVI + HDMI kan brukes samtidig, den siste skjermen må på displayport og eventuelt en aktiv adapter.
657 Skrevet 30. november 2011 Forfatter Skrevet 30. november 2011 Skjermkortet har 2 HDMI og 2 DVI. Brukar 1 DVI og ein HDMI. Den siste skjermen vert kopla til DVI med DVI til VGA converter. Men den er vel ikkje aktiv.... Displayport?
N o r e n g Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Under tilkoblinger for kortet ditt står det: 2 x DVI-I (dobbeltlenke) - 29-pin kombinert DVI 1 x DisplayPort - 20-pins DisplayPort 1 x HDMI - 19-pin HDMI Type A Gitt at du har dette kortet skal du da ha en displayport-tilkobling på kortet. Denne ligner veldig på HDMI, men er formet som et trapes istedet for HDMIs parallellogram-form. Som sagt fungerer tre skjermer kun om du kobler til med displayport, da må du i dette tilfellet ha en aktiv adapter. Videre vil ikke HDMI-outputet fungere samtidig som du bruker en DVI->VGA konverter grunnet et designvalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå