Gå til innhold

Tips til fraktselskap innen Norge? (Ikke kjøp hos butikk)


NgZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Linjegods "finnes ikke", dvs Schenker styrer alt. Schenker synes privatpersoner er noen plagsomme kryp de helst vil slippe å bry seg med. (I hvert fall om man skal dømme etter forrige gang jeg skulle forsøke å ta kontakt, og de ikke svarte meg en gang." Takk for innspill, skal sjekke dem ut.

Lenke til kommentar

Linjegods "finnes ikke", dvs Schenker styrer alt. Schenker synes privatpersoner er noen plagsomme kryp de helst vil slippe å bry seg med. (I hvert fall om man skal dømme etter forrige gang jeg skulle forsøke å ta kontakt, og de ikke svarte meg en gang." Takk for innspill, skal sjekke dem ut.

Ja, det er en stund nå siden jeg både sendte og mottok varer, og utvikling skjer jo hele tiden, om utviklingen går riktig vei, er en annen sak.

Men er forsendelsen rundt 20 kg, så er jo Posten et alternativ, vil jeg tro, de har jo både røde og grønne (Bring) biler som både leverer ut og plukker opp varer hele dagen.

Og det finnes garantert lokale, små budbilselskaper som har avtaler med de store, og som gjerne tar oppdrag fra deg.

Lenke til kommentar

Trornesten jeg må gå for noen små ja, Tollpost lar meg ikke en gang sjekke pris uten å logge inn, og de ønsker isst og bare bedriftskunder. Samme med Bing i følge sidene deres. Men tror rett go slett bare jeg må ta kontakt med et par av dem, tror ikke egentlig de er så nazi alle sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...