Torhild Jansen Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Hei..... Beskrivelse: .......venter du óg på frokosten? Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden
Tokke Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Fin humoristisk collage af de to fugle Torhild
fotogigen Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Artig sammensetning av bildene, god kvalitet på bildene.
jeanette roger Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 artig collage,søte fugler,ønsker deg en fin kveld,klem
Morten Ellingsen Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Fin tittel og montasje her Torhild. Jeg vet ikke hvilken etterbehandling du bruker eller om bildene er tatt i Raw? Iso 800 tror jeg er i drøyeste laget med ditt kamera på denne typen foto. Bruker nesten aldri så høy iso med mitt (7D) som jeg vil påstå tåler noe høyere iso enn 1000D. Tips: Så sant du har muligheten bruk blender 8. De fleste objektiver leverer bra der. ( Stativ er heller ikke dumt ) Håper du tar mine råd på en positiv måte.
Torhild Jansen Skrevet 30. november 2011 Forfatter Skrevet 30. november 2011 Fin tittel og montasje her Torhild. Jeg vet ikke hvilken etterbehandling du bruker eller om bildene er tatt i Raw? Iso 800 tror jeg er i drøyeste laget med ditt kamera på denne typen foto. Bruker nesten aldri så høy iso med mitt (7D) som jeg vil påstå tåler noe høyere iso enn 1000D. Tips: Så sant du har muligheten bruk blender 8. De fleste objektiver leverer bra der. ( Stativ er heller ikke dumt ) Håper du tar mine råd på en positiv måte. Takker - er veldig glad for konstruktive råd. Bildet er JPEG, og tatt med auto-iso, gjennom vinduet, så kanskje det er forklaringen på høy iso?
Håkon Øvermo Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Et artig bilde Torhild, syntes du har lykkes bra her.
karoald Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Kjempekoseleg bilde og du har fåt det fint til
Anbefalte innlegg