Gå til innhold

Final fantasy XIII - Feeze


KDF360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var heller ikke rettet mot deg. Bare generelt mot de som er av den oppfattelsen av at spill plutselig blir dårligere etter noen år.

Ah cool, siden du liker FF og har Naruto sign, er ikke du enig at naruto er ganske likt FF i basis, du lerer magi etter hvert nivå plutselig finner du ut at du er spesiell og må ta sistebossen ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

 

Jeg kjøpte FF XIII da det kom ut. Og det ødela min PS3 60GB. Det som skjedde var et spillet frøs ved første bossfighten.

 

Etterpå fikk jeg bootet fint til dashboard, men kunne ikke kjøre noen spill eller spille av DVD/Bluray.

 

I senere tid når PS3 har vært hacket, har det dukket opp muligheter for å fikse dette selv ved hjelp av bla. downgrading.

 

I mitt tilfelle måtte jeg bruke PS3 service dongle (portet til HTC Desire telefon), og downgrade til den softwaren maskinen kom med da jeg kjøpte den, for å så upgrade til dagens. Desverre fikk jeg ikke tilbake Bluray playback (spill går greit, men ikke filmer), da eldre versjoner av bluray spillere trenger noen spesielle filer for å spille det av, som jeg ikke hadde mulighet til å få ta backup av. (maskinen klarte heller ikke å kjøre homebrew under CFW før)

 

Resultatet er at maskinen god som ny, bortsett fra den ikke spiller av bluray filmer.

 

Det finnes flere guide om hvordan å gjøre dette, med mere på www.psx-scene.com

Endret av kazaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...