Gå til innhold

Hjelp til oppgradering av PC!


Anbefalte innlegg

Hei, selger nå noen deler av pc'en min. Så sitter igjen med:

 

Western digital 2tb

800W psu fra cooler master

NZXT Phantom kabinett

dvs vifter og annet.

 

Så trenger, nytt skjermkort, nytt HK og ny prossesor. Tenkte på gtx 580, Asus maximus iv Extreme B3 da jeg har veldig lyst til og overklokke høyt. sist men ikke minst, en i7 2600k. Prossesoren er vel egentlig bestem uansett, så trenger da hk som vil kunne gi meg det beste, gjerne ett som også er litt billig. Tenker på og overklokke i7 til rundt 5ghz da jeg har vannkjøling. Ellers må hk ha 4 ram slots da jeg har 16 gb ram.

 

Takker for all hjelp ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, selger nå noen deler av pc'en min. Så sitter igjen med:

 

Western digital 2tb

800W psu fra cooler master

NZXT Phantom kabinett

dvs vifter og annet.

 

Så trenger, nytt skjermkort, nytt HK og ny prossesor. Tenkte på gtx 580, Asus maximus iv Extreme B3 da jeg har veldig lyst til og overklokke høyt. sist men ikke minst, en i7 2600k. Prossesoren er vel egentlig bestem uansett, så trenger da hk som vil kunne gi meg det beste, gjerne ett som også er litt billig. Tenker på og overklokke i7 til rundt 5ghz da jeg har vannkjøling. Ellers må hk ha 4 ram slots da jeg har 16 gb ram.

 

Takker for all hjelp ;)

Driver du med spilling eller heavy videoredigering og bilderedigering?

Lenke til kommentar

Driver både med endel spilling, også noe sony vegas ikke så mye bilde. Sony vegas var ikke noe stress med det jeg hadde så regner med at i7 ikke er noe dårligere. Er vel mest skjermkort og hk jeg ser etter.

 

Deluze

Regner med at jeg kjøper delene rundt nyttårstider, hvis ikke det er noen heftige tilbud på komplett osv før jul da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...