Gå til innhold

Chess kom med tilbud etter bestilling av Djuice. Vil de holde det de lover?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Bestillte i går djuice fri bruk 3mnd. I dag ringte Chess og ville ha meg til å kansellere djuice ordren. Jeg fikk faktisk samme vilkår som Djuice kunder får. Supert.

 

MEN, jeg ser de har gitt meg Chess Sjakkmatt. Denne har jo 199 kr pr måned. Det er jo litt dyrt. Blir spennende å se om de faktisk holder det de lovet å gir meg 3 mnd fri bruk til engangssumm 199.

 

Noen som har opplevd det samme?? Evt. holder de ord?? :)

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo en grei idé å gå inn på Chess.no og lese selv. Det står stort og flott "Chess Sjakk Matt - FRI BRUK for utrolige 199,-".

 

Fri bruk gjelder fra 1 oktober 2011 til 31 mars 2012, så det stemmer. Sjakk Matt har ingen bindingstid, men kjøper du en mobil med Sjakk Matt så vil det være 12 mnd bindingstid (siden du må betale en sum per måned for telefonen du har kjøpt)

Lenke til kommentar

ALLE med Sjakk Matt har fri bruk til 31 mars! Det står på Chess.no.

 

Gud hjelpe meg...

 

Alle har fått med seg det. Men det er en månedspris på 199,-

 

I tabellen under finner du priser for å ringe i Norge med Chess Sjakk Matt t.o.m 31. Mars 2012. Fri bruk gjelder fra 1. oktober 2011

 

Etableringspris 0 kr*

Månedspris 199 kr

 

Vedkommende her har visstnok fått fått "månedspris" på 66,-

Lenke til kommentar

Hadde ikke Chess (og flere andre) noe lignende i slutten av 2010? Husker jeg betalte 99 kroner eller noe for fri bruk fra oktober og ut året, så det er meget mulig han har fått fri bruk til april for 199,-.

 

Ser enkelte her ikke får med seg det jeg skriver, så skriver en gang til MED STORE BOKSTAVER.

 

ALTSÅ, JEG BETALER KUN 199 EN GANG. DERETTER HAR JEG MÅNEDSPRIS PÅ 0 KRONER PÅ ALL MOBILBRUK. DETTE TILSVARER EN MÅNEDSPRIS PÅ RUNDT 66 KR.

 

Dere kan med andre ord "skifte" til Djuice dere også å få dette "tilbudet". Jeg er ihvertfall fornøyd ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...