Gå til innhold

46" LED u/3D til 8-9000 kr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnetittelen sier er jeg på utkikk etter en tv med som gir mye bildekvalitet for pengene. Dette er på vegne av mine foreldre, så tenker at vi slår to fluer i en smekk ved å se bort fra 3D og lignende ekstragimmicks som de ikke trenger. Så får man kanskje en god tv til prisen!

Føler det er Philips eller Samsung det går i? Sony muligens også forøvrig. Jeg har lest mye bra om både Philips og Samsung sine tver, men sliter litt med å velge når det gjelder tver uten 3d. Noen som har noen gode innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden 3D er veldig "inn" for tiden begrenser det mulighetene om man skal velge det bort.

Uansett trenger ikke dine foreldre å bry seg videre med funksjonen. Den må i alle fall aktiveres. I beste fall får de noen artige kvelder hvor de leker med akkurat dette.

Både Samsung og Philips lager gode tv-er, men jeg vil anbefale deg Samsung siden de er litt sterkere på blant annet sortnivå. Philips bilde er litt blassere. Sony er også bra. Forskjellen på Sony og Samsung er at Sony jobber seg mot et naturlig bilde. Samsung presser fargene så mye de kan. Dette gir ganske mye "smell" i bildet. Noen liker det. Andre ikke.

Selv liker jeg det veldig godt.

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE46D6327XXE/samsung-46-3d-led-tv-ue46d6327

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/KDL46EX724BAE/sony-46-3d-led-tv-kdl-46ex724

• 2 uker senere...
Skrevet

Greit nok at man må aktivere funksjonen, men man betaler også mer for noe som er ubrukelig :) Har sett litt rundt nå og kommet frem til at plasma vs led er hipp som happ. Derfor har jeg sett meg ut en Panasonic TX50G30. Er vel anerkjent som en veldig god tv om jeg ikke tar feil? Vurderer kjøpe en til meg selv også.

Skrevet

Greit nok at man må aktivere funksjonen, men man betaler også mer for noe som er ubrukelig :) Har sett litt rundt nå og kommet frem til at plasma vs led er hipp som happ. Derfor har jeg sett meg ut en Panasonic TX50G30. Er vel anerkjent som en veldig god tv om jeg ikke tar feil? Vurderer kjøpe en til meg selv også.

Jeg ville ihvertfall kjøpt LED, ville aldri vurdert Plasma av en eller annen ubeskrivelig grunn.

Du betaler ikke så mye for 3D i dag, de er automatisk med på de fleste mellomklassemodeller og alle skjermer over.

Skal du ha bra kvalitet i en skjerm i dag får du 3D med på kjøpet automatisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...