RIP Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 (endret) Har kommet frem til at jeg har halsbetennelse, og det er jo ubehagelig, men går over av seg selv etter ca en uke. Det jeg lurer på er om noen har noen tips eller kjerringråd som får det til å gjøre mindre vondt? Endret 22. november 2011 av RIP 1
del_diablo Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Godt mulig jeg misforstår litt men gjør følgende: Kjøp 1 stk Chili Kjøp 1 stk Hvitløk Kjøp 1 stk Nudlepakke Lag nudlene som vanlig, men hakk opp halvparten av chilien og 2-3 båter med hvitløk for du hiver i nudlene. Men igjen: Jeg misforstår nok feil, og du har vel noe annet og ikke hals full av slim.
RIP Skrevet 23. november 2011 Forfatter Skrevet 23. november 2011 Virker som mandlene mine har blåst seg opp, og det gjør vondt når jeg sevelger og tar på utsiden av halsen + litt feber. Akkurat det jeg trenger nå i eksamenstia :\
Green_Monster Skrevet 23. november 2011 Skrevet 23. november 2011 (endret) 1000mg C-Vitamin(bruse tab) 2ggr daglig i 3 dager. Endret 23. november 2011 av Cri
RIP Skrevet 23. november 2011 Forfatter Skrevet 23. november 2011 fikk litt pencillin av legen så går sikkert bedre snart. nå koser jeg meg med is
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå