Gå til innhold

3300 og minnekort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan lagre akkurat hva du vil på minnekortet. Java-spill f.eks. er det bare å legge over og så velge "installere program". Bilder derimot har jeg ikke funnet noen måte å få fra minnekortet over til galleriet så det kan brukes som bakgrunnsbilde. Hvis noen vet dette vil jeg gjerne vite det! Kamera vet jeg ikke...

Lenke til kommentar

Minnekortet har mappene "Music, Recordings, Tones, Applications, Backup og Track lists". Jeg har heller ikke funnet en måte å få bildene fra galleriet over til mnnekortet, noe som hadde gjort det veldig lett å få bildene over på data :(

 

Jeg regner med at handsfree/kameraet til nokia passer, i og med at den bruker Pop-port og passer til andre Series40 modeller som 7210 og 6610, men jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Irriterer meg også :angry: Hvorfor i helvete skal man være nødt til å laste opp bakgrunnsbilde til f.eks. mthr.no for så å sende det til seg selv på mms som koster penger, når minnekortet er åpent for datatilkobling? Personlig tror jeg det er en konspirasjon fra mobiltjenestelevrandørene/operatørene for å loppe oss brukere for enda mer penger på unyttige og overprisede mellommenn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...