Gå til innhold

Finne tilknyttet DSLAMs lokasjon


Anbefalte innlegg

Vet hvilken DSLAM jeg er knyttet opp mot gjennom KAPAKS, men finnes det en offentlig liste over alle DSLAMers lokasjon i form av et kart eller adresse? Har hørt at Jara hadde noe liggende på sine sider fem-seks år tilbake, men finner ingenting nå.

 

Ønsker å vite dette for å finne ut om det er andre nærliggende DSLAMer jeg kan kobles opp mot i stedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vet hvilken DSLAM jeg er knyttet opp mot gjennom KAPAKS, men finnes det en offentlig liste over alle DSLAMers lokasjon i form av et kart eller adresse? Har hørt at Jara hadde noe liggende på sine sider fem-seks år tilbake, men finner ingenting nå.

 

Ønsker å vite dette for å finne ut om det er andre nærliggende DSLAMer jeg kan kobles opp mot i stedet.

Som Rim skriver i sitt svar så vil dette gå på rikets sikkerhet, og man vil nok aldri få tilgang til å se oversikt over aktuelle DSLAMer.

 

Som andre her skriver ta kontakt med ditt lokale montørselskap.

Du kan ringe 815 44 149 og slå inn ditt postnummer for å finne ut av hvem som er nærmeste montørselskap.

 

Ta høyde for at det kan være to og tre selskaper som har forskjellige ansvarsområder i en og samme by, og derfor kan telefonen ta deg til galt selskap.

 

Det er Relacom, Sønnico og Eltel som er hovedselskapene for installasjoner/feilrettinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...