Saulomo Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Heisann, jeg er på en låne-PC fra skolen hvor jeg ikke har administrator-rettigheter. Har prøvd vært eneste triks for å få dette, men ingenting fungerer. (Et godt tegn om at IKT-ansvarlig har gjort jobben sin, iallefall.) Gidder noen å laste opp DivX som .zip-fil, med alle installerte filer opp for meg, slik at jeg kan bruke det derifra? Takk. Å spørre de IT-ansvarlige på skolen om hjelp er ikke et alternativ, da det er helg. - Saulomo
Salt kjeks Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Lag en ny partisjon på harddisken og installer et til operativsystem. Evt. kjør linux fra minnepinne.
Saulomo Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 Funker ikke. De har til og med fjernet alle USB-drivere. Kan naturligvis ikke installere nye. Derfor jeg spør om DivX som en .zip fil.
- Slaktarn - Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Det er sikkert en grunn til at de har gjort det såpass vanskelig å gjøre ting på en pc som ikke er din?
Saulomo Skrevet 19. november 2011 Forfatter Skrevet 19. november 2011 Jeg ser ikke problemet da de formaterer PC'en når den leveres inn igjen. Videre trenger jeg både Flash og DivX i undervisningssituasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå