Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 (endret) Hei, Har da begynt med en tetralysal kur som varer i 3 måneder. Hva bør jeg ta med tetralysal for å hindre tilbakefall? Noen kremer o.l? Legen sa jeg burde spise yoghurt, fordi jeg kan få mageproblemer. Men er det ikke sånn at man skal holde seg unna melkeprodukter? Daniel Endret 17. november 2011 av Slettet-Irb8P5GEaM
Malvado Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Du bør ikke ta disse produktene sammen med melkeprodukter. http://www.hudlegekontoret.no/kategorier/medisiner/tetralysal
Kirie89 Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 1. Når legen mener youghurt, mener han youghurt som har ekstra bakteriekulturer i seg. Du kan feks drikke biola. Dette er fordi tetralysal også dreper de bakteriene i tarmen som vi vanligvis trenger for å nedbryte all maten vi spiser blant annet. 2. Du kan feks ta denne biolaen midt på dagen, hvis du tar 1 tablett morgen og 1 tablett kveld. Da vil det ikke ha noen ting å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå