dannyboy92 Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 Hei! Skal oppgradere hovedkortet mitt til ett nyere av samme version. Om dere husker tilbakekallingen av sandybridge hovedkortene, så skal jeg oppgradere fra kortet som hadde en feil til den nye versionen av det samme kortet med stabile SATA porter. Må jeg, eller blir hdd'n min formatert eller skadet eller noe vis jeg oppgraderer? Må nesten vite, da jeg har mye filer inne på hdden jeg ikke kan miste.
N o r e n g Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 Det som kan skje er at windows-installasjonen din blir sett på som piratkopi siden hovedkortet har fått et nytt "serienummer" for Windows. Det er bare å ringe til Microsoft og forklare hva som har skjedd, så blir det fikset.
SirAmp Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 det skal ikke være noe problem, men som ALLTID hvis du har viktige filer. så ta backup før du engang ser hardt på maskinen. 1
dannyboy92 Skrevet 15. november 2011 Forfatter Skrevet 15. november 2011 det skal ikke være noe problem, men som ALLTID hvis du har viktige filer. så ta backup før du engang ser hardt på maskinen. Filene og Windows er på separate hdds. Da jeg bruker en SSD til Windows og programmer, og filene blir lagret på 2 separate harddisker.
SirAmp Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 de separate harddiskene burde være trygge, jeg har i alle fall herjet mye frem og til bake med disker mellom forskjellige maskiner uten noengang å få noe problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå