oleseglem Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 Hei. Er det noen som har erfaring med: LG 32" Samsung 37" Har en yngre bror i 11 års alderen som ønsker og kjøpe seg en 3D tv til å spille PS3 og se film på gutterommet. Siden rommet er forholdsvis lite, så er det ikke nødvendig med et veldig stort tv, men jeg er litt skeptisk til kvaliteten og kunne ikke finne noen tester.
LarZen Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 (endret) Hvordan disse er vet jeg ingen ting om, men Sony kommer nå med et Playstation 3D Tv som kan være perfekt for han. http://www.komplett....aspx?sku=638689 Endret 15. november 2011 av _LarZen_
Dore123m Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 den der stusset jeg også på, bare for å teste det ut TV.
oleseglem Skrevet 15. november 2011 Forfatter Skrevet 15. november 2011 (endret) Hvordan disse er vet jeg ingen ting om, men Sony kommer nå med et Playstation 3D Tv som kan være perfekt for han. http://www.komplett....aspx?sku=638689 Ja jeg har lest litt om Playstation 3D TV, men 24" blir kanskje litt lite igjen, bør kanskje se den i en butikk for å få en følelse. Jeg er enig i at den burde være perfekt bortsett fra at den kunne vært noen tommer større. Endret 15. november 2011 av oleseglem
LarZen Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 Ja er enig den kunne vært noen tommer større...er kanskje ikke en skjerm en kjøper om en skal sitte et stykke unna. Men om en har mulighet for å sitte nærme så kan det jo være noe. Men er litt stiv pris kanskje...5 lapper for en 24"...
oleseglem Skrevet 15. november 2011 Forfatter Skrevet 15. november 2011 (endret) Uff ja, de kunne satt ned prisen litt. Kan jo hende den har meget bra kvalitet på bildet og at brillene som følger med er bra. Endret 15. november 2011 av oleseglem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå