Gå til innhold

Hvilket instrument skal jeg velge?


Nels87

  

21 stemmer

  1. 1. Hvilket instrument skal læres?

    • Gitar
      15
    • Banjo
      5
    • Ukulele
      1


Anbefalte innlegg

Ikke meningen å rakke ned på kassegitarer, vet ikke om det var derfor du begynte å svare, men jeg syns det er kjedelige instrumenter. Hvis trådstarter ønsker å høre på meg så unngå en stratocaster og gå for en les paul type gitar, det er ihvertfall det jeg bruker, og jeg spiller nærmest utelukkende solo de gangene jeg spiller gitar.

Du virker faktisk bare mer og mer kunnskapsløs jo mer du poster.

Endret av Tremolo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke meningen å rakke ned på kassegitarer, vet ikke om det var derfor du begynte å svare, men jeg syns det er kjedelige instrumenter. Hvis trådstarter ønsker å høre på meg så unngå en stratocaster og gå for en les paul type gitar, det er ihvertfall det jeg bruker, og jeg spiller nærmest utelukkende solo de gangene jeg spiller gitar.

Du virker faktisk bare mer og mer kunnskapsløs jo mer du poster.

 

Smaken varierer. Det finnes sikkert de som liker hip hop også.

Lenke til kommentar

Stratocaster er en fin gitar, akkurat som Les Paul. Ikke noe er galt med noen av de, de fungerer helt enkelt til forskjellig type musikk. Selv eier jeg begge modellene, og liker nok Stratten best. Man kan tryggt si at Fender gir mer for pengene enn Gibson.

 

Man kan nesten si at Les Paul er en bratsj, og Stratocaster en fiolin.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Stratocaster er en fin gitar, akkurat som Les Paul. Ikke noe er galt med noen av de, de fungerer helt enkelt til forskjellig type musikk. Selv eier jeg begge modellene, og liker nok Stratten best. Man kan tryggt si at Fender gir mer for pengene enn Gibson.

 

Man kan nesten si at Les Paul er en bratsj, og Stratocaster en fiolin.

 

Jeg syns Gary Moore var god og han brukte begge deler, men liker den litt fete lyden når jeg jeg spiller til den type musikk selv om det ble brukt noe annet på innspillingene.

Lenke til kommentar

 

 

 

Sånn jeg ser det, er det forskjell mellom å vite, å tro. Ha en fin dag.

 

Ikke meningen å rakke ned på kassegitarer, vet ikke om det var derfor du begynte å svare, men jeg syns det er kjedelige instrumenter. Hvis trådstarter ønsker å høre på meg så unngå en stratocaster og gå for en les paul type gitar, det er ihvertfall det jeg bruker, og jeg spiller nærmest utelukkende solo de gangene jeg spiller gitar.

 

Eneste grunn til at jeg faktisk svarer her, er fordi du kommer med vranglære, subjektive meninger og påstander som er direkte feil.

 

Haha. Les Paul bedre enn Strat på solo? Begge gitarene er verdenskjente hva angår akkurat det.

Endret av TanglewoodD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...