Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Truffet ei flott jente på nettet....men....


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Ok,det er slik at jeg har møtt ei flott jente på nettet.

 

Vi har ikke truffet hverandre ansikt til ansikt enda,men hun sa allerede i første samtale om vi kunne treffes en gang.

 

Vi har en god tone i samtalen og hun virker voksen ,snill og har humor.

 

Hun virker veldig interressert i meg,da hun sa hun er nyskjerrig på meg.

 

Jeg er også nyskjerrig på henne og vil gjerne møte henne.

 

Så til saken:

 

Jeg er 37 år og har egentlig aldri vært i et forhold før,kun noen flørter før.

 

Skal ikke lyve til henne ,så skal være ærlig for henne,men urolig på hvordan hun vil reagere på det.

 

Så en annen ting,hun er 22 år og har ei datter på 3 år.

Hun hadde ingen problemer med alderen min og sa jeg var fortsatt ung og interressant for henne.

 

Hva mener dere om dette?

Er det for stor aldersforskjell mellom oss? Noen som er/har vært i lignende situasjon som meg?

 

Har veldig god følelse selv,men det sniker seg en annen følelse av og til om vår store aldersforskjell.

 

Postet av anonym: 10ed055e1df7cdb3236665ce54854ec1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.... du er nesten gammel nok til å være faren hennes.

 

Har vært medlem av dating sider av ymse slag tidligere. Har lagt merke til at det er en del jenter i begynnelsen av 20 årene som søker menn i 30-40 alderen.

 

Må si jeg synest det er litt vel stor forskjell men fungerer et evt. forhold så er det bare å kjøre på.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

37 og 22 er en ganske stor aldersforskjell, men jeg har selv erfaring med enda større forskjell. Var sammen med en på 39 i ett år når jeg var 19. Vi hadde det egentlig veldig fint sammen, på tross av at det var en del litt merkelig til tider, som for eksempel å møte venner og familie (han traff aldri foreldrene mine, men jeg traff hans) så gikk det stort sett veldig bra. Det som gjorde at vi, på tross av at vi var veldig glad i hverandre, avsluttet ting, var at vi var på forskjellige steder i livet. Han var klar for barn og slå seg til ro, mens jeg skulle flytte og bli student.

 

Jeg tror at det er langt fra umulig at du kan få det til sammen med denne jenten du snakker om. Når hun allerede har en jente fra før så er hun nok mer klar for å slå seg til ro (antar det er et seriøst forhold du er ute etter) enn det jeg var. Men du må være klar for at en stor aldersforskjell byr på mange små barrierer man må være villig til å krysse, spesielt sosialt. Var til tider litt merkelig når jeg for eksempel møtte foreldrene hans som ikke er alt for mye yngre enn besteforeldrene mine :whistle: , eller når jeg som videregående elev satt sammen med en lege, datakonsulent, økonom osv. når jeg var med han og vennene hans, da følte jeg meg til tider litt liten, hehe. Men kameratene hans var vel noen av dem som tok det best av alle og egentlig bare syntes det var gøy at jeg var så mye yngre.

Så er hvertfall verd å prøve! Lykke til! Bare å spørre om du lurer på noe. :thumbup:

Endret av Helene-
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja,det vil bli en del utfordringer.Det har jeg diskutert med henne i kveld.

Hun sa at det var hennes valg og foreldrene hennes har ikke noe å si om dette.

 

Hun hadde veldig lyst til å møte meg ,mulig denne uken.

Så hun høres veldig seriøs og voksen for alderen.

 

Hun snakket om å få flere barn i nærmeste framtid og jeg vil gjerne ha det.

 

Er utrolig glad måten hun er på,gir meg en deilig følelse. :-) (er ikke en gris,er en seriøs mann)

 

 

Postet av anonym: 10ed055e1df7cdb3236665ce54854ec1

Lenke til kommentar

Kan forresten legge til at selv om det kanskje ikke blir dere to, så er det verdt å gi det et forsøk. Om kjemien har passet bra så langt så er vel det verste som kan skje at dere bare blir venner. Tenkte bare på dette siden jeg ser jeg glemte å nevne i innlegget over at selv om mitt forhold med stor aldersforskjell ikke fungerte, så ble han min beste venn i den perioden, og det er han fortsatt også.

Lenke til kommentar

ok. TS her.

 

Nå har vi hatt et kort møte ansikt til ansikt. :)

 

Vi hadde en god prat i går,men hun måtte hjem da det begynte å bli sent.

 

Senere på kvelden pratet vi lenge på mobil og hadde en fin samtale da.

 

Men så typisk meg så er jeg utrolig dårlig til å tolke/ta hint.

 

Ho prøvde et par hint i går men jeg er virkelig ute å kjøre der da,hehe.

 

Så skal skjerpe meg på det,men tror jeg trenger tips til hva jeg bør legge merke til. :-)

 

Jeg sa til henne også at jeg er utrolig dårlig til å sjekke damer,da jeg aldri har gjort det før,og hun svarte da at jeg nå måtte begynne å lære/gjøre det,da hun aldri har sjekket opp en gutt,for hun har bare blitt sjekket opp selv.

 

Så noen som kan si meg hva jeg bør si til henne?

 

Kan noen forklare meg hva en sier når en sjekker opp ei jente,eller flørter med ei?

 

Ja,jeg er utrolig dårlig på det her altså,men vil så gjerne bli bedre på å snakke med jenter.

 

Postet av anonym: 10ed055e1df7cdb3236665ce54854ec1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...