Gå til innhold

Skal ha ny PC (?)


Anbefalte innlegg

har satt opp dette :

HovedKort Soltek Mainboard Socket-A nForce2 ATX Audio SATA Raid LAN USB 2.0 Gold Ed. Retail 980 Kr Psdata

 

Prosessor AMD CPU Athlon XP 2600 2.083GHz Socket-A 895 Kr Psdata

 

RAM Apacer 512MB PC3200 Minne 800 kr Psdata

 

Harddisk Hitachi Harddisk 120.0GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5" Deskstar 8MB 180GXP 992 Kr Psdata

 

Skjerm AOC 19" CRT 9GLR TCO-99 995 Kr Komplett

 

Kabinett Viking Midi Tower V10 (Svart) 675 Kr Absolutt

 

Vifte Glacial Cooling Fan Socket A/370 All Celeron/Duron AMD Up To XP2800 20dB 167 Psdata

 

Skjermkort Microstar VGA-Card Geforce FX5600 256MB DDR AGP TV-Out DVI Retail 1810 Kr Psdata

 

7314 kr

 

veldig rotete vet ..

ikke så veldig mye dyrere enn dette.

har det meste andre.

 

tips jeg har fått :

bytt disken ! ibm disker er dårlige (står hitachi men regner med IBM lager siden kisen sa så )

bytt kortet til et FX5600 ultra uten 256. ?

 

Åpen for innvendinger

 

btw, støtter hovedkortet thourbered(du forstår :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Først av alt ville jeg heller vurdert å kjøpe alle komponentene fra samme webshop butikk da du slipper alle fraktkostnadene, dette vil også sannsynligvis bli billigst. Skjermkortet ville jeg heller byttet ut med dette. Hovedkortet og prosessoren ville jeg muligens byttet ut med noe på denne siden. Skal du overklokke vil jeg heller anbefale deg å ta en titt på GEiL minne brikkene i stedet, der i mot hvis du ikke har planer om overklokking, kan du heller velge 333MHz (PC2700) minne. Harddisken er ikke dårlig, og alt andre sier ang. IBM harddisker er ikke sant, IBM har forbedret og laget nye harddisker i sammarbeid med Hitachi. Så gå for den harddisken du. Kanskje dette var til noe hjelp, i hvertfall vil det koste noe mindre enn ditt opprinnelige oppsett, og ytelsen vil så og si være den samme, men overklokking egenskapene vil jeg påstå er forbedret.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Først av alt ville jeg heller vurdert å kjøpe alle komponentene fra samme webshop butikk da du slipper alle fraktkostnadene, dette vil også sannsynligvis bli billigst.

absolutt er drøye fem minutter med sykling unna

og komplett (så lenge de ikke har lagt ned) er 15 min med bil max

Lenke til kommentar

litt ille med 3 post på rad her men har oppdatert..

 

 

 

Aopen Mainboard Socket-A nForce2 ATX Audio LAN ATA USB 2.0 Retai 763 kr Psdata

 

Prosessor MD CPU Athlon XP 2500 1.833MHz Socket A 333FSB 640kb Cache 11clk Barton 829 kr Psdata

 

Vifte Glacial Cooling Fan Socket-A 19dB For All AMD CPU (Up To XP2700/MP2100) Copper 24K 183 kr Psdata

 

Skjermkort Connect3d VGA-Card Radeon 9600 Pro 128MB DDR AGP DVI TV-Out Retail 1663 kr Psdata

 

Kabinett Viking Midi Tower V10 (Svart)675 Kr Absolutt

 

RAM Apacer 512MB PC3200 Minne 800 kr Psdata

 

Harddisk Hitachi Harddisk 120.0GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5" Deskstar 8MB 180GXP 992 Kr Psdata

 

tilsammans 6016

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...