Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, brodern har cod mw2 til steam, og en dag han spilte, kom han på en hacket server, og ble level 70, så gikk han bare i prestige mode, men så kom han på en hacket server igjen, og ble level 70 og fikk alt unlocked osv., men etter det kommer det opp at "your data is from an old version of the game. you need to reset your rank to continue." det kommer opp når man trykker "play", så når man har trykkt reset rank, kan man begynne å spille i level 1 uten noe unlocked, men man må reset rank neste gang man går inn på spillet igjen.

Det har ikke noe med pcn og gjøre, for jeg kan logge på med min konto på hans pc og spille, og hans steam-konto funker heller ikke på min pc. Er det noen som har vært borti dette før, og kan hjelpe oss? dette skjedde ca. 2 uker etter han kjøpte spillet btw, så det var litt kjipt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

1: Slett MW2.

2: Kjøp CoD4.

3: Innstaler CoD4.

Problem solved.

Anyway det er bare å slette noen cache filer i steam mappa. Tok meg 1 søk for å finne fix: http://youtu.be/aaBOg3lkRSU

1: X/Program Files/Steam/Steamapps/Common/ModernWarfare2/players

and delete all .STAT files.

2: C/Program Files/Steam/Userdata/Some numbered folder/Some numbered folder/Remote

And delete the 2 files there

3. Then launch MW2 and play till you are lv.2 so it saves and you are done!

Google er din venn :thumbup:

Endret av LNF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...