Gå til innhold

"Stengt etter abonnentens anmodning"


Anskar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man vil vel ikke få den meldingen nevnt i førstepost om abonnementet blir stengt pga inaktivitet? Det er vel ikke å anmode om å få abonnementet stengt?

Det kan vel diskuteres ... Telenor mener at kunden må gjøre en aktiv handling dersom man ønsker å beholde et kontantkort. Dersom man ikke gjør det gir man operatøren sin aksept for at de kan stoppe/stenge/kansellere kontantkortet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at passive kontantkort kan bli stengt, men det er (i mitt hode i alle fall) en stor forskjell på å (stilltiende) akseptere at abonnementet blir stoppet ved å ikke gjøre noe, og å anmode at abonnementet stenges.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...