Gå til innhold

Lader til HP Pavilion DV5-1212EO.

wil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg fikk ta med en HP Pavilion DV5-1212EO i dag. Det fulgte med Lader på 65 watt, men jeg lurer på om dette faktisk er for lite. Jeg setter i lader, og det lyser ved siden av der som laderen sitter i PC`en, men det skjer ingenting når jeg trykker på Power knappen, og det lyser ikke noen andre lys på PC`en heller. Det må vel bety at jeg må ha en 90 watt Lader da?

Håper på svar.

Hilsen. wil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det stemmer, du trenger 90W http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01667771&tmp_task=prodinfoCategory&cc=us&dlc=en&lc=en&product=3892491

Kan kjøpes veldig rimelig fra dealextreme.com

Jeg kjenner ikke pluggen på din PC, men det er stor sannsynlighet for at denne passer http://www.dealextreme.com/p/replacement-power-supply-ac-adapter-for-hp-series-ppp014l-7-4mm-plug-size-23841

Endret av Omnithunder
Skrevet

Takk for svar :). Jeg fant en lader som det ser ut som støtter PC`en på komplett. Den er på 90 watt. Er det slik at jeg MÅ bruke en HP lader, for jeg prøvde en Dell lader med 90 watt og passende plugg i går kveld og det samme skjedde. Skjedde ikke noe mer da heller.

Skrevet

Takk for svar :). Jeg fant en lader som det ser ut som støtter PC`en på komplett. Den er på 90 watt. Er det slik at jeg MÅ bruke en HP lader, for jeg prøvde en Dell lader med 90 watt og passende plugg i går kveld og det samme skjedde. Skjedde ikke noe mer da heller.

I utgangspunktet bør alle ladere med rette spesifikkasjoner passe. Jeg har selv brukt forskjellige ladere om hverandre. Når det er sagt, så har jeg også opplevd at Dell-lader ikke har fungert mot HP. Dvs den ville ikke lade HP'en, men jeg kunne bruke den på strøm.

Jeg tør ikke garantere noe i ditt tilfelle. Det kan være lade-kretsen i PC'en din som er ødelagt, men det kan også være en problematikk med Dell-ladere. Har du mulighet for å prøve med en HP-lader hos noen i omgangskretsen din, eller f eks på Elkjøp / Lefdal / Clas Ohlson, så er nok det sikreste mulighet.

Skrevet

Fikk låne en HP Lader på jobb, som jeg testa før jeg lånte den, men det ble samme resultat på PC`en. Det var da en 90 watt lader, som den da vel trenger. Det er ikke noe krise om jeg ikke får den til å fungere. Har da flere PC`er her, men kunne vært morsomt allikevel å fått den opp, men siden at jeg ikke fikk start på PC`en når jeg brukte en HP Lader, så er det vel ikke noe å gjøre. PC`en er også gammel, så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...