ATLW Skrevet 8. november 2011 Skrevet 8. november 2011 Jeg har i lengre tid hadt problemer med søvn. Det tar som regel 30-60min for meg å sovne, selv om at jeg legger meg ved midnatt vær eneste dag, til og med i helgene. Men i det siste har det blitt verre. Det tar meg 2-3 timer å sovne, og når jeg står opp rundt 7-tiden så har jeg hodeverk. Dette begynner å bli ett problem på arbeid, da jeg snart har brukt opp mine ... "jeg har hodeverk" telefoner, og må begynne med lege-erklering(?). Kan nå si at jeg ikke drikker noe coffein-innholdige drikker om kvelden (drikker ikke kaffe). Og seneste inntak av mat er rundt 22-23 tiden, og det er som regel havregryn. Hadde vært fint om noen her kunne hjelpe... har vel hadt dette problemet i rundt... 6 år.
Dufen Skrevet 8. november 2011 Skrevet 8. november 2011 Prøvd melatonin? Hormontilskudd for å tvinge kroppen på rett kjør hva søvn angår...
del_diablo Skrevet 8. november 2011 Skrevet 8. november 2011 Melatonin er vel "gudegaven" for min del. Tar halvtime time før jeg legger meg, bruker vel kvarter på å sovne, sover godt, og våker uthvilt vis jeg har lagt med tidlig nok.
Notelitten Skrevet 8. november 2011 Skrevet 8. november 2011 Er du mye aktiv fysisk? Hvis ikke, prøv å være litt mer fysisk; da blir det lettere å sovne. Har selv opplevd dager hvor jeg knapt nok gikk fra sengen til sofaen; slik dager er det vanskelig å sovne på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå