Gå til innhold

Er de Nato som Norge støtter...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil nok tro at Normenn støtter at et brutalt diktatur blir styrtet og at det blir forsøkt erstattet med et demokrati.

At Gadaffi ble plaget en del før han døde kan han ikke skylle andre en seg selv for. Han hadde mer enn nok muligheter til å overgi seg og få en normal rettsak.

 

Så ja jeg er ganske sikker på at normenn støtter NATO.

Uten NATO ville vi nok vært Russere hele gjengen Inkl. deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor gikk de ikke inn før det ble opprør? Hvorfor støttet de ett oprrør i den staten i Afrika der folk hadde det best?

 

Jeg vil tippa att det er fordi Gadaffi støttet ett samlet afrika og ble sett på som en trussel, alt annet vil jeg tro er tull de sier for å lure det offentlige. Ett samlet afrika ville vel ha sveket Europa og USA..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er var faen meg ikke noe Brutalt diktatur! Vet du hvor godt de hadde det? F.eks fikk nygiftede par 50.000$ av staten for å bygge seg hus, og jeg mener å huske att førerkort også var billig/gratis. Det var er afrikanskt land med Europeisk standard omtrent. Dere som ikke har hørt/lest om dette utenfor media, der aner ikke hva dette handler om. Kun de værste sidene har blitt vist frem, men tror du ikke att andre land også har sine hemmeligheter?

 

EDIT: Og hele NATO virker jo bare som ett stort bursdagsselskap.. de oppfører seg som frekke drittunger som driter i andre sine meninger og retter. De brøyter seg frem der de vil, og unskylder seg med preik om frihet og menneskeretter. Den kalde krigen er over, fatter ikke hvorfor vi ikke melder oss ut! Mest sannsynlig siden Jens Stoltenberg som prater om demokrati og frihet vil selge raketter og ammunisjon til USA. Penger er penger.. sikkert for ham også.

Endret av Karmany.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...