Gå til innhold

Tilbakemelding på oppsett, rundt 11k


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har lest litt rundt på forumet her og fått mye inspirasjon, og før jeg bestiller så ville jeg bare dobbelt sjekke med dere om jeg har gjort kloke valg.

 

Listen finner dere her:

 

https://prisguiden.no/liste/128884

 

Spørsmålet jeg sitter igjen med er om kabinettet er stort nok, og om jeg muligens burde gå for en annen strømforsyning.

 

Slik at jeg evt kan kjøre SLI i fremtiden.

 

På forhånd takk for hjelpen

Endret av dordar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg har lest litt rundt på forumet her og fått mye inspirasjon, og før jeg bestiller så ville jeg bare dobbelt sjekke med dere om jeg har gjort kloke valg.

 

Listen finner dere her:

 

https://prisguiden.no/liste/128884

 

Spørsmålet jeg sitter igjen med er om kabinettet er stort nok, og om jeg muligens burde gå for en annen strømforsyning.

 

Slik at jeg evt kan kjøre SLI i fremtiden.

 

På forhånd takk for hjelpen

 

Hei, kabinettet ditt er stort nok det men hvis du vil ha enda større plass, gå for fractal design black pearl XL.

 

Du burde ikke bestille på prisguide fordi f.eks amentio er en dårlig nettbuttikk. bestill fra en mer seriøs nettside, feks dustinhome.

 

Strømforsyning burde du gå for et kvalitetsmerke, feks corsair. og siden du sannsynlivis skal kjøre sli i fremtiden og sikkert overklokke cpuen littegranne burde du gå for en 750watts sånn at du kan bruke den igjen senere.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg har lest litt rundt på forumet her og fått mye inspirasjon, og før jeg bestiller så ville jeg bare dobbelt sjekke med dere om jeg har gjort kloke valg.

 

Listen finner dere her:

 

https://prisguiden.no/liste/128884

 

Spørsmålet jeg sitter igjen med er om kabinettet er stort nok, og om jeg muligens burde gå for en annen strømforsyning.

 

Slik at jeg evt kan kjøre SLI i fremtiden.

 

På forhånd takk for hjelpen

 

Hei, kabinettet ditt er stort nok det men hvis du vil ha enda større plass, gå for fractal design black pearl XL.

 

Du burde ikke bestille på prisguide fordi f.eks amentio er en dårlig nettbuttikk. bestill fra en mer seriøs nettside, feks dustinhome.

 

Strømforsyning burde du gå for et kvalitetsmerke, feks corsair. og siden du sannsynlivis skal kjøre sli i fremtiden og sikkert overklokke cpuen littegranne burde du gå for en 750watts sånn at du kan bruke den igjen senere.

 

 

 

Enig, og kabinettet er mer enn stort nok.

Bør heller gå for dette HK:Asus p8z67-v pro/gen3 Det er likt, men har PCIe 3.0

Lenke til kommentar

Hei, og takk for svar!

 

Jeg gjorde noen endringer før jeg bestilte, og ja det ble benyttet dustin og mpx for bestilling.

 

Prisguide var fin å bruke for å samle hva man faktisk skal bestille, da det blir en god del deler :D

 

Var ikke klar over dette med ASUSen og har bestilt den uten PCI3, men satser på at det ikke byr på noe stort problem.

 

 

Gleder meg til å montere og bruke den nye pc`n, og gikk foresten for Fractal R3. (Da det er stort nok :D)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...