Gå til innhold

Inline/rollerblades/rulleskøyter


Anbefalte innlegg

Heihoppsann!

Jeg trenger dette til mine Fila Fanatic:

 

Alu chassis

8x Hyper 78A hjul

16x ABEC7 kulelager

Bremse

"Spacers"

Skruer/bolter

 

Butikken hvor jeg kjøpte disse var en Intersport butikk, men denne er lagt ned. Jeg finner ingenting på hverken fila.no/fila.com, og på kvasir/google søk finner jeg heller ingenting. Selv google.com "inline site:fila.com" finner ingenting som passer. Det virker som om de har sluttet å selge inline eller noe.

 

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse delene?

Gjerne online butikk i Norge eller utlandet.

 

EDIT: Aha! Filaskates.com

Hvorfor ikke linke til den fra fila.com da?

EDIT2: OMG, filaskates.com selger ingenting, de bare viser 2003 serien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo!

Jeg er ute etter en butikk som selger slikt! Da er ikke det siste svaret det jeg er ute etter.

 

Jeg bruker rollerbladene som transportmiddel/trening og har gått ca 10 mil de siste 14 dagene. Brukte idag 5 timer (jeg er syk btw) på å rense/smøre kulelagerne + vaske chassis med tannbørste.

 

Jeg fant www.skatepro.dk som selger Hyper X-360 80mm. 78A til 46 danske stykket og Powerslide rustfrie kuglelejesæt til 400 danske.

Sæt med 16 stk. rustfrie Abec 7 kuglelejer udviklet eksklusivt til rulleskøjte-brug.

608 RZ med fiberglas forstærkede polymid kugleleje-holdere. Materialet er chromstål, og kugler med titanium belægning, som gør at disse kuglelejer er 100% rustfrie. Gummi-belagte metal-kapper som sikrer minimal indtræning af snavs samtidig med at de let kan løbe rundt.

 

Men Fila bremse har de ikke, og dersom noen vet om en plass som selger slike, så hadde det vært kjekt.

 

 

Det kjekke med blades er at du kan ta de med deg i en sekk, og når du vil bevege deg raskt, så bare spenner du de på deg. Til dere som vet hvor dette er : Jeg tar turen fra Kolnes til Risøy på under 30 min. (1 mil)

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
Hallo!

Jeg er ute etter en butikk som selger slikt! Da er ikke det siste svaret det jeg er ute etter.

 

Jeg bruker rollerbladene som transportmiddel/trening og har gått ca 10 mil de siste 14 dagene. Brukte idag 5 timer (jeg er syk btw) på å rense/smøre kulelagerne + vaske chassis med tannbørste.

 

Jeg fant www.skatepro.dk som selger Hyper X-360 80mm. 78A til 46 danske stykket og Powerslide rustfrie kuglelejesæt til 400 danske.

Sæt med 16 stk. rustfrie Abec 7 kuglelejer udviklet eksklusivt til rulleskøjte-brug.

608 RZ med fiberglas forstærkede polymid kugleleje-holdere. Materialet er chromstål, og kugler med titanium belægning, som gør at disse kuglelejer er 100% rustfrie. Gummi-belagte metal-kapper som sikrer minimal indtræning af snavs samtidig med at de let kan løbe rundt.

 

Men Fila bremse har de ikke, og dersom noen vet om en plass som selger slike, så hadde det vært kjekt.

 

 

Det kjekke med blades er at du kan ta de med deg i en sekk, og når du vil bevege deg raskt, så bare spenner du de på deg. Til dere som vet hvor dette er : Jeg tar turen fra Kolnes til Risøy på under 30 min. (1 mil)

 

Har du forsøkt å kontakte Filaskates.no - Erich Mogenssønsvei 34 - 0594 Oslo - Tlf+47 48 00 75 25 ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...