øyvindø Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Etter at gold-abo'et mitt gikk ut tidligere i høst (glemte å oppdatere betalingsinfoen min) så får jeg ikke aktivert gold-medlemskapet mitt igjen... Har vært inn på billing.microsoft.com og oppdatert betalingsinformasjon og flytta betalingen over til den nye betalingsmåten. Har sjekka i nettbanken og ser der at jeg har blitt trukket for gold-medlemskapet. Er det noen som vet hvorfor jeg da fortsatt står med et vanlig Live gratismedlemskap? Gold-medlemsskapet er registrert betalt hos microsoft 30.10... Nå hungrer jeg etter å få spilt Battlefield online...
Spuurv Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Hvis det enda ikke er fikset så ville jeg ringt Microsoft så fort som mulig, veldig kjedelig å bli trukket for noe man ikke får utnytte av
cossiemk1 Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Du bruker også den dyreste måten å få live på, bare sånn til info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå