Gå til innhold

FPS problemer med GF4 Ti4200


Electric

Anbefalte innlegg

Har et lite fps problem med gf4ti4200 8xAGP

 

eller det hopper litt i FPS

 

har konstant 100 fps når jeg starter opp maskinen går kanskje 1-2 timer.. så begynner fpsen og hopper i CS fra 10til100

 

Er det pga det er for varmt eller?

har standard kjøling på kortet

Det ligger på 265550

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cpuen var ikke varm den ligger stabilit på 52 når jeg spiller CS

 

den var klokka LITT for mye .. :

 

Åssen kjøling anbefaler dere til GF4 kortet?

 

jeg har DX9 :)

 

Har du DX9.0b?

 

Er ikke den kjøleren som er på skjermkortet ganske bra fra før av? Har et Asus v8420S GF4 ti4200 selv, og den kjøleren som er på det kortet duger.

Lenke til kommentar
Cpuen var ikke varm den ligger stabilit på 52 når jeg spiller CS

 

den var klokka LITT for mye .. :

 

Åssen kjøling anbefaler dere til GF4 kortet?

 

jeg har DX9 :)

 

Har du DX9.0b?

 

Er ikke den kjøleren som er på skjermkortet ganske bra fra før av? Har et Asus v8420S GF4 ti4200 selv, og den kjøleren som er på det kortet duger.

 

Den duger vel.. men jeg brenner med på nevvene når jeg tar på kortet.. det liker jeg IKKE :

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjører 594/297 på mitt Asus V9280/TD (GeForce Ti4200 8X), og det blir ikke varmere enn at jeg kan holde fingrene på heatsink/RAM...

 

Det kan jo skyldes forskjellig batcher m.m.??? Mitt er kjøpt sommeren 2003

 

Har ellers vurdert den Zalman passiv saken de har på Microplex for å bli kvitt litt støy, men venter heller på vannkjøling trur jeg...

 

timtowtdi

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

:smile: jeg ville ha lagt på et nytt lag med bedre kjølepasta på grafikk brikk og kjøpt meg en mye bedre vifte til grafikk kortet, og da anbefaler jeg en thermaltake vifte,den vil gjøre jobben bra,kjører en selv så,helt uten problem og det er et msi geforce 4 ti 4200 128 drr som er klokka til 270/567,og det kjører jeg helt uten problem juster gjerne klokke frekvensen på kortet også.frekvensen jeg kjører på er helt stabil. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...