kul_11 Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Kjøpte for noen dager siden den nye Bond filmen på DVD. Når jeg kom hjem og skulle spille den av ble hele skjermen i Windows media Player 9 blå og jeg kunne kun høre lyden. Hva skal jeg gjøre?
P@rm@nn Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Du kan jo prøve med en annen dvd sowftware spiller. Det er ikke sjelden at man får med gratis med grafikkortet. Ellers så kan du prøve denne. Har ikke prøvd den, men den ser grei ut. Forresten, er det mulig at den er feil region?
kul_11 Skrevet 13. august 2003 Forfatter Skrevet 13. august 2003 Den står på alle sonene. Prøvde akkurat med flere filmer som jeg har lasta ned fra netetet både lovlige og ulovlige, og med andre filmvisere f.eks. Winamp, men det funka ikke
Bytex Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Da mangler du vel et par viktige codecs da. Last ned powerdvd så får du både en kjempebra softwarespiller+codecene som trengs.
Patience Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Høres ut som om du har glemt å slå av TV-Ut på skjermkortet ditt.. Skal vedde på at du ser bildet på TV'en mens vinduet i mediaplayeren er blått. Du bør også endre oppsettet på hvem som er primærskjermen din. I dette tilfellet er det monitoren du må sette som primær..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå