Gå til innhold

BF3 joystick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med å få til joysticken.

klarer og lette, skyte. sliter med roll/yaw/turn... av og til blir samme "bevegelse" registrert for roll/turn.

finnes det en enklere måte å tese meg frem, uten å ødelegge for andre?

Bruker Cyborg Evo.

(gjelder helikopter.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joysticks er foreløpig litt bugged på BF3, men

1 - Clear out alle joystick settings på alle modes ( Common, Heli, Jet osv - , trykk på save og restart spillet. )

2 - Sett de kommandoene du skal bruke.

På jets er det kjent bug at man ikke greier å bremse.

Det at bevegelsen blir registrert det samme høres jo egentlig ut som joysticken hikker litt.

Skrevet

BF3 fungerer ikke ordentlig med joystick for øyeblikket. Spesielt i fly er dødsonene for store til at det går ann å kontrollere skikkelig. Min løsning har vært å kjøre programmet Joystick 2 Mouse siden musestyring ikke har de samme dødsonene.

Skrevet (endret)

Hvis du finner en venn med litt tålmod, så er det jo bare å kjøre Fire from the sky co-op.

Men ja, joystick og BF3 er ikke en god kombo. bruker den bare når jeg skal evade med fly. da er det godt med "ville" bevegelser :p

Endret av MrLee
Skrevet

Hehe, utrolig at de sliter med joysticken i Battlefield enda. Hvor lenge har man kunnet bruke joystick i Battlefieldserien? Siden 2002?

Hos meg som har logitech 3d pro, så kan jeg ikke koble den til for da forstyrrer den mustast nr. 1 og fyrer av alle skuddene på en gang.

Modern Warfare 3 here I come! :thumbup:

Skrevet

tror jeg har fått d te til å funke. (ca). har endret dødsonene noe.

første gang jeg startet bf3 beta, var joysticken koblet til og z-aksen var på fullt, dette førte til at jeg snurret rundt som en hjulvisp...

Skrevet

Hadde problemer jeg og først, men kalibrerte joysticken først i windows. Deretter unbinder den på alt og setter opp på nytt. Jeg brukte heller ingen driver på den, bortsett fra den som windows anbefalte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...