Gå til innhold

Uvanlige Matkombinasjoner!


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle starte en liten tråd der folk beskriver sine merkelige og originale varianter av tilbehør til mat og drikke på. Uvanlige påleggskombinasjoner, ting man MÅ ha ketchup til for att det skal smake godt og hvilke typer drikke man bare MÅ ha til forskjellige ting!

 

Kan jo starte litt med meg sjøl!

 

Når det gjelder pålegg så er jeg glad i bananskiver på leverposteien, til sjokoladekake MÅ jeg ha iskald skummet melk (fikser ikke brus, selvom det er bursdag) og ketchup bruker jeg på alt kjøtt uansett type og tilbehør da jeg ikke liker noen annen form for saus en hvit saus til fiskebollene!

 

 

 

Nå kaster jeg ballen videre!

 

ORDET ER FRITT!

Endret av SlagerExperten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da jeg ikke liker noen annen form for saus en hvit saus til fiskebollene!

 

Nå ble jeg litt trist inni meg.

Er det noe galt i og ikke like så mye mat. Jeg liker det jeg liker og holder meg til det! Er litt Ludvig når det gjelder og prøve nye ting! Tilgi meg hvis jeg såret deg. Jeg vet att det helt sikkert er masse digg der ute som jeg går glipp av, men ingen har hittil klart og overbevise meg nok til og få meg til og prøve nye ting!

Lenke til kommentar

Hvis kiosken/pølseboden selger begge deler hver for seg så er det jo bare å spørre om å få det sammen :p

 

Her i Moss/Rygge selges det ihvertfall alltid på 17. mai/lokale "aktivitetsdager" altså Mossedagene osv. Vet ikke om man får kjøpt det andre steder, kanskje Sarp/Fredrikstad/Halden though.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=75sWViyYA1Y

Hvis kiosken/pølseboden selger begge deler hver for seg så er det jo bare å spørre om å få det sammen :p

 

Her i Moss/Rygge selges det ihvertfall alltid på 17. mai/lokale "aktivitetsdager" altså Mossedagene osv. Vet ikke om man får kjøpt det andre steder, kanskje Sarp/Fredrikstad/Halden though.

Så var det altså som jeg trodde! Selges kun ved spesielle anledninger! Jaja, slik er livet!

 

Jasså, så du er fra Moss sier du! Se hva en liten Oslojyppling har klart og spa opp og tørke støv av! Jeg har selv både rippet vinylen og lagt den ut på YouTube! HEIA KRÅKENE!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=0c-5FFaeXYg

Blir veeldig offtopic dette her da :p Men jeg hadde noen populære videoer før som ble slettet etterhvert og sånt.

Offtopic meg i stumpen! (Må kunne være litt stereotypisk, selvom jeg bor på Hauketo)!

 

Er MIN tråd, og INGEN moderatorer kan stenge den eller sperre meg ute fordi jeg snakker med TrivligeTim om saker som opptar meg! Meste jeg har hatt er 70 000 views på en video! Men jeg har noen riktig sjeldne perler inne hos meg også da!

 

Denne her foreksempel:

 

Har du MSN?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...