Gå til innhold

Oppdatere database etter paypalbetaling


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en web-side der registrerte brukere skal ha mulighet til å kjøpe "poeng" på siden via paypal. Jeg har opprettet en paypal knapp, der man velger produkt og trykker "Betal med paypal", deretter blir man overført til paypal hvor man skal betale.

Men for at "poengene" skal overføres til brukeren, må databasen oppdateres etter at brukeren har betalt, noen som vet hvordan jeg kan få til dette?

 

Takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis en bruker skal ha mulighet til å kjøpe poeng fra hjemmesiden din. Så må et par ting være klart. Først må du ha en kontotype på PayPal som har disse mulighetene. Så må du lese opp på hvordan og kommunisere med PayPal. Etter hva jeg har hørt har PayPal et brukbart API. Du kan lese om de forskjellige typene du kan bruke på Utviklere PayPal.

 

Men hvis du har alt klart, eller jeg misforstår noe her. Hva har du av informasjon tilgjengelig?

Du må nesten få en bekreftelse fra PayPal på en måte? Kanskje via Mail eller noe du kan integrere direkte på siden din? Kanskje et PHP skript eller lignende. Men sjekk ut linken, tror den hjelper i massevis.

 

Mvh

CodeBarbarian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...