Gå til innhold

Skyhawk modding


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat det kabbiset jeg og...

Først vil jeg bare nevne at vifta i fanducten bråker mer enn den gjør nytte, så den har jeg bl.a snudd for å teste, men siden det ikke hadde noen større effekt røska jeg bare hele dritten ut, er lite vits med vindu for å se på den ikke så pene baksida til fanducten...

Har også skrudd sund fronten for å undersøke den, men satte den sammen igjen... Tenkte på å sette 4x16 lcd displayet mitt inni der men det gidder jeg ikke, for når jeg er på lan står kassen ofte på gulvet og det har liten effekt da...

En annen ide jeg fikk nå var å ta dremelen og frese ut litt i frontglasset rundt temp-måleren til luftinnsug og montere vifte, men det skal noe til for å gjøre det pent da... Skal tenke litt mer på det...

Ellers har jeg hatt litt UV lys + tusj planer ved vinduet, men det er ikke akkurat casemodding...

Og før jeg kjøpte kabinettet hadde jeg planer om å sandblåse figur (tux) i glasset, og så tegne med uv tusj i det sandblåste, men de ideene har jeg ikke tenkt på så mye pga jeg får ikke en stor, men mange små overflater til det...

Tenker på å lage et bredere bilde med flere figurer sammen som kan være der...

Btw, får man uv tusj i flere farger? mener å ha sett det, i såfall kan jeg lage et farge bilde med f.ex RedHat Linux (Tux figur med rød hatt...)

Lenke til kommentar

Har lyst på waterchill jeg...

Det du trenger er å sage hull til radiator, f.ex i toppen...

Og vannpumpa må monteres en plass, enten i bunnen, under hd hvis du får plass, (sette hd i floppy plass), eller under cdrom hvis du som meg bare har en cd enhet som står øverst...

 

Ang den fanducten har ikke jeg akkurat tenkt på å bytte vifte fordi det ikke bare er vifta som er problemet, de små utstansede hullene er det største problemet, for det kan ikke være noe særlig luftstrøm gjennom der...

Har i stedet tenkt på en 60mm vifte i det kvadratiske hullet bak der de utstansede hullene er mye større og tettere, evt klippe bort hele dritten og montere fangrill...

 

Men egentlig gjør det ikke meg noe at cpuen min ligger konstant mellom 50-65 grader (49 nå, men så er kabbis temp bare 19 grader og jeg sitter i campingvogna og fryser som ******)

Problemet er bare at jeg vil gå lengre opp... (2300mhz på en XP2600+ er ikke sååååå mye, vil ha litt til ;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...