Gå til innhold

Airflow?

bi_a_op

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilket av disse oppsettene bør jeg gå for?

pcintake.png

Eller

pcintake2.png

Hotswap vifta har vel ikke så altfor mye å si tenker jeg, siden den blåser inn i hotswap området som er "lukket".

EDIT: Mener selfølgelig på bilde 2 at Radiatoren blåser istedenfor å suge. Min feil :blush:

Endret av bi_a_op
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler er rimelig dårlig. Har du mulighet for en inntaksvifte ved skjermkort?

Nope, er 800D. Ingen vifte monteringer på sidepanel :thumbdown:

Skrevet

Begge deler er rimelig dårlig. Har du mulighet for en inntaksvifte ved skjermkort?

Jeg mente i front av kabinettet på et vis.

Effektiv luftkjøling i 800D er skikkelig utfordring uten modding.

Skrevet

Jeg mente i front av kabinettet på et vis.

Effektiv luftkjøling i 800D er skikkelig utfordring uten modding.

Tror ikke det er mulig. Så litt etter front vifte som kunne monteres i ledige bays. Men fant ikke så mye der. Men hvis radiator viftene blåser inn i kabinettet, vil ikke det hjelpe litt? Er ikke lufta fra radiatoren kald?

Skrevet

Tror ikke det er mulig. Så litt etter front vifte som kunne monteres i ledige bays. Men fant ikke så mye der. Men hvis radiator viftene blåser inn i kabinettet, vil ikke det hjelpe litt? Er ikke lufta fra radiatoren kald?

Du måtte i så fall stripse den fast eller finne på noe annet originalt.

Målet er å få kald luft til skjermkortene. Lufta som kommer gjennom radiatoren er ikke kald, lufta tar opp varme fra radiatoren, det er jo hele poenget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...