Sire Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Kjøpte spillet hos cdon, lastet det ned og innstallerte det. Starter origin, innstallerer det fra der. Går inn i Battlelog og kjører det fra der, etter en stund kommer feilmeldingen: "we're sorry an error has occurred. There is a problem with your game setup, please reinstall". Nå har jeg lastet det ned på nytt, men fortsatt samme problem. Noen som har en ide hva jeg kan gjøre, slik at jeg ihvertfall får spilt spillet jeg har kjøpt?
janfredrik Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Kjøpte spillet hos cdon, lastet det ned og innstallerte det. Starter origin, innstallerer det fra der. Går inn i Battlelog og kjører det fra der, etter en stund kommer feilmeldingen: "we're sorry an error has occurred. There is a problem with your game setup, please reinstall". Nå har jeg lastet det ned på nytt, men fortsatt samme problem. Noen som har en ide hva jeg kan gjøre, slik at jeg ihvertfall får spilt spillet jeg har kjøpt? Får opp "Buy BF3 to get access to Battlelog. Check the FAQ" her. SVETT! 1
NorThy Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Får opp "Buy BF3 to get access to Battlelog. Check the FAQ" her. Får samme når den går overtil battlelog sia etter jeg prøver å starte spillet.
Sire Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Skrevet 27. oktober 2011 Fikk det endelig til å funke nå, etter å ha oppgradert iexplorer til 9 versjonen.
Decoman Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg avinstallerte Origin og lasta ned ny instsallasjonspakke for Origin, men nå fungerer ikke det nylige installerte Battlefield 3 i det hele tatt, og Origin begynter å laste ned 11 GB fra nett tydeligvis (har ingen cd i dvdrom'en). Jeg avbrøt nedlasting og ser fram til å avinstallere spillet og begynne helt på nytt igjen.
Marius88 Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har nøyaktig samme historie som deg. Håpløst.
Josten Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Får selv dette vakre hjulet her når jeg prøver å starte spillet. Jeg blir bedt om å legge inn produktkoden igjen, slik at spillet kan aktivere. Når jeg trykker "Enter productkey" dukker denne opp. 1
SmeltNed Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Får selv dette vakre hjulet her når jeg prøver å starte spillet. Jeg blir bedt om å legge inn produktkoden igjen, slik at spillet kan aktivere. Når jeg trykker "Enter productkey" dukker denne opp. Samme her. Står slik i en evighet og det skjer null og niks! Hvorfor har ikke Valve fått rettighetene til å styre DRM'en til BF3? Steam er jo bare hundre ganger bedre enn Origin.....
MrKimae Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Får selv dette vakre hjulet her når jeg prøver å starte spillet. Jeg blir bedt om å legge inn produktkoden igjen, slik at spillet kan aktivere. Når jeg trykker "Enter productkey" dukker denne opp. Får den jeg og... Søppel Origin!
MadRos Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 jeg instalerte spillet for noen timer siden, men får ikke spilt det mer enn 5 min. Får alltid "You were disconnected from the server."
Maniac Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Får det jeg også. Det ser ut som om det er noe galt med Origin service. Når jeg restarter Origin så kommer meldingen om at Origin har problemer med aktivering, og de jobber med saken.
pfa87 Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Kult bakgrunnsbilde. Btw jeg har samme problem Får selv dette vakre hjulet her når jeg prøver å starte spillet. Jeg blir bedt om å legge inn produktkoden igjen, slik at spillet kan aktivere. Når jeg trykker "Enter productkey" dukker denne opp.
Sire Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Skrevet 27. oktober 2011 Fy flate så amatørmessig av EA. Tar en evighet å starte origin og så enda en evighet til Battlefield starter. Så problemer med at musetasten ikke vil skyte. Legger inn windows mobile mouse 6000 sin nye driver. Etter en evighet er jeg inne i spillet. Denne gangen skyter min egen karakter ut alle skuddene av en eller annen grunn, uten at jeg trykker inn knappen. Møkkaspill!
pfa87 Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Jaja, slikt må man vel regne med helt i starten av en storlansering, blir mye baluba. Men det er ikke allverdens, om en uke eller to er vel alt på skinner regner jeg med.
Ajaco Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Fikk det endelig til å funke nå, etter å ha oppgradert iexplorer til 9 versjonen. Du brukte... IE? Ingenting funker i internet explorer. Er en av de få tingene jeg har lært meg her i livet. FOR DE SOM SLITER MED Å FÅ AKTIVERT BF3 VIA CD-KEY: We´re seeing that a lot of users are experiencing issues with activating their product keys in Origin at the moment.Of course, we are on top of this and have our teams work hard to track and fix the issue as soon as possible. For users who don´t need to activate any codes but are still playing, the game might start a bit slower than usual. http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654773975869869/ Endret 27. oktober 2011 av Ajaco
mhen93 Skrevet 28. oktober 2011 Skrevet 28. oktober 2011 Steam er jo bare hundre ganger bedre enn Origin..... For en måned siden, kunne jeg vetta veldig mye på at det ikke var noe program som steam kunne være fullt hundre ganger bedre enn... Men Origin "tok kaka"! Du brukte... IE? Ingenting funker i internet explorer. Er en av de få tingene jeg har lært meg her i livet. Det er faktisk èn ting Internet explorrer funker til: Hver gang jeg må logge inn på D-linken for å åpne portene,(som er veldig ofte siden nettet hjemme er helt herpa) så MÅ jeg bruke IE. Om Jeg prøver med Firefox får jeg bare en error eller så kommer jeg ikke inn i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå