Gå til innhold

[Løst] Ps3 (eller Xbox) til far (og barn 4 + 6)


jaymz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du ha ratt og pedaler må du kjøpe g27 /25

 

Men da må jeg ha et adapter, så vidt jeg har skjønt. Jeg fant et som koster rundt 800.-. Da kan jeg nesten kjøpe denne

Men synes det begynner å bli drøyt med over 3000.- for ratt og pedaler. Det eneste rattet jeg finner nå for 360, er det nye "dobbeldildo-rattet" i forzapakken.

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt begge konsollene.

 

For min del er PS3 en klar vinner.

 

Du finner gode barnespill som vil underholde barna dine på en PS3. Ikke kjøp en Xbox grunnet kinect for barna sin del. Tro meg de går lei etter 4 uker. Da går du heller for en brukt Wii på FINN.no

 

Fordeler:

+Blueray-spiller som er meget bra

+Du slipper å betale for å spille over internett!!!!

+Lite støy

+Du får tilgang til GT 5

+Du kan bruke Logitech G25/27 uten adapter.

+Du slipper alt maset til Microsoft

 

Ulemper:

-Du får ikke spilt Forza 4.

 

 

Det skal også sies at Forza 4 alene er en grunn til at jeg vurderer å kjøpe Xbox igjen å ha begge deler. Men, da kun for å spille det.

 

Du bør også vite at det finnes alternativer til G25/27 fra Logitech. Ta en titt på denne siden: http://www.fanatec.de/

Endret av roika
Lenke til kommentar

Haha..må bare le av småbarna som på liv og død skal få en familiemann til å velge xbox..

 

skjerp dere..

 

Småbarna ja, hehe... hvor gammel er du? Jeg er 39år, og har både 360(4stk) og ps3, men ps3 blir KUN brukt til fifa. En modifisert xbox 360 er så mye bedre på så mange måter, og det spiller ingen rolle om man da må betale 300kr i året for live, når resten er så billig, + at live er mange ganger bedre på xbox enn på ps3.

 

Når det gjelder kinect, så kan ikke det sammenlignes med wii (eller ps move), kinect funker faktisk helt utmerket, og det er MYE bedre enn wii. Tror neppe barna (og de voksene) går lei av det med det første. Både jeg og kona bruker kinect til trening, og barna (2år, 4år, 10år)synes sports og kinectimals er kjempemorro :)

Lenke til kommentar

Haha..må bare le av småbarna som på liv og død skal få en familiemann til å velge xbox..

 

skjerp dere..

 

Småbarna ja, hehe... hvor gammel er du? Jeg er 39år, og har både 360(4stk) og ps3, men ps3 blir KUN brukt til fifa. En modifisert xbox 360 er så mye bedre på så mange måter, og det spiller ingen rolle om man da må betale 300kr i året for live, når resten er så billig, + at live er mange ganger bedre på xbox enn på ps3.

 

Når det gjelder kinect, så kan ikke det sammenlignes med wii (eller ps move), kinect funker faktisk helt utmerket, og det er MYE bedre enn wii. Tror neppe barna (og de voksene) går lei av det med det første. Både jeg og kona bruker kinect til trening, og barna (2år, 4år, 10år)synes sports og kinectimals er kjempemorro :)

 

Supert med konkrete erfaringer fra samme i min situasjon. Det eneste som stopper meg fra å kjøpe xbox nå, er ordentlig ratt og pedaler, som jeg rett og slett ikke finner til en overkommelig pris. g25\27 med adapter blir for dyrt, og impportert porche ratt, blir også i dyreste laget.

Lenke til kommentar

Haha..må bare le av småbarna som på liv og død skal få en familiemann til å velge xbox..

 

skjerp dere..

 

Småbarna ja, hehe... hvor gammel er du? Jeg er 39år, og har både 360(4stk) og ps3, men ps3 blir KUN brukt til fifa. En modifisert xbox 360 er så mye bedre på så mange måter, og det spiller ingen rolle om man da må betale 300kr i året for live, når resten er så billig, + at live er mange ganger bedre på xbox enn på ps3.

 

Når det gjelder kinect, så kan ikke det sammenlignes med wii (eller ps move), kinect funker faktisk helt utmerket, og det er MYE bedre enn wii. Tror neppe barna (og de voksene) går lei av det med det første. Både jeg og kona bruker kinect til trening, og barna (2år, 4år, 10år)synes sports og kinectimals er kjempemorro :)

 

1. Hvem snakket direkte til deg ?

2. Hva har antall konsoller med dette å gjøre ?

3. Hvis du følte deg truffet, så kanskje du skjønnte at du må omformulere deg litt fremover.

 

 

Gratulerer med ny maskin i huset jaymz ;) De blir nok fornøyd :) Spill er spill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...