Gå til innhold

Romantisk piknik i Sandefjordsområdet


Anbefalte innlegg

Vel.. kansje litt kleint.. men tenkte å imponere dama med en liten piknik ute i høstfargene. Litt vin og lett mat. Men noen som har tips hvor vi bør ta turen? et fint svaberg en plass kansje? en utsiktsplass kansje på en åskam? jeg er nordfra, så jeg er ikke så kjent i Sandefjord omegn. Kom med tips please :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom på en vits, men fant dessverre ikke hele. Her er hvertfall noe like passende, m.t.p. at du er nordfra.

 

Nordnorsk versjon for:

 

"gjør deg klar for en romantisk aften med bare meg og deg":

 

"Vask fetta, du får besøk"

 

Hehe.. da skulle jeg nesten hatt en piknik i en sjark!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel.. kansje litt kleint.. men tenkte å imponere dama med en liten piknik ute i høstfargene. Litt vin og lett mat. Men noen som har tips hvor vi bør ta turen? et fint svaberg en plass kansje? en utsiktsplass kansje på en åskam? jeg er nordfra, så jeg er ikke så kjent i Sandefjord omegn. Kom med tips please :innocent:

Jeg har ikke noen spesielle råd å komme med, men jeg ville vært litt forsiktig med å velge et svaberg som en romatisk plass for piknik. Nå på høsten er det som regel mye sur vind på disse plassene, og det blir ikke særlig romantisk av å sitte å fryse med mat og ett glass vin.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...