Gå til innhold

Hvem er FN?


Anbefalte innlegg

USA, mange av de Europiske og Asiatiske landene bryter menneskerettighetene som alltid! De oppdrager forskjellige politiske partier i Afrika og Asia, de lager konflykter, de selger våpen til dem, de lager forskjellige unnskyldninger, akkuperer landene og stjeler rådvarer, de hindrer utviklingen av de landene og menneskene, hvis noen står i mot: så de lager en unskyldning som alltid, dreper dem, kaster dem i fengsel osv......

 

FN! Åpen øynene mot retten! ikke mot makten!

Støtt fred, frihet og menneskerettighet!

Ikke støtt NATO

Ikke støtt terrorister

Ikke støtt de maktsyke

 

Ståpp Våpen og våpen handel! Ikke stans de som skjemper for fred og frihetpost-231141-0-51528300-1319281181_thumb.jpg

Endret av 2Sad
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg tenker over det så venter jeg fortsatt på at veldig mange regjeringsmedlemmer i mange land skal bli dømt for å oversett brudd mot menneskerettighetene, og venter enda på at kriminele skal bli straffet.

Vi venter enda på at FNs fredstyrker skal få lov til å skyte, vi venter enda på at de ska fly inn i land og rydde opp i "humanitarismens navn".

 

 

 

Lenke til kommentar
Verden er korrupt, mennesker er korrupte, deal with it.

 

Du har rett: Hvorfor skal jeg akseptere det?

 

Du klarer ikke forandre det.

 

Men hvorfor skal jeg gi opp? Får jeg sjansen så skal jeg gjøre mitt.

Eg sier ikke at du må gi opp deg selv.

 

 

 

Jeg lurer på hvordan de landene som tjener på andres liv kan kalle seg freds herre? For eksempel de faste FNs medlemmene som har mest våpen produksjon, eller Norge som ligger i sjtte plass for å eksportere våpen?

Det er de menneskene som lager våpen, kan de ikke stoppe det? kan de ikke bruke sine kunnskaper for å lage noe nyttige ting? Tenk på 22 juli! hvis det hadde ikke vært bombe og våpen, kunne Behrin drepe alle de uskylbige?

Lenke til kommentar
Verden er korrupt, mennesker er korrupte, deal with it.

 

Du har rett: Hvorfor skal jeg akseptere det?

 

Du klarer ikke forandre det.

 

Men hvorfor skal jeg gi opp? Får jeg sjansen så skal jeg gjøre mitt.

Eg sier ikke at du må gi opp deg selv.

 

 

 

Jeg lurer på hvordan de landene som tjener på andres liv kan kalle seg freds herre? For eksempel de faste FNs medlemmene som har mest våpen produksjon, eller Norge som ligger i sjtte plass for å eksportere våpen?

Det er de menneskene som lager våpen, kan de ikke stoppe det? kan de ikke bruke sine kunnskaper for å lage noe nyttige ting? Tenk på 22 juli! hvis det hadde ikke vært bombe og våpen, kunne Behrin drepe alle de uskylbige?

 

SÅnn er verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...