Gå til innhold

EVGA klargjør verstingkort for LGA2011


Anbefalte innlegg

Mulig at jeg spør dumt, men uansett, hvorfor er det bare 4 ram sloter på den ene CPU sokkelen når det er 8 på den andre?

 

Men kommer sandy bridge-E i mars-april som hw skreiv om tidligere eller kommer de før?

Da snakker jeg om CPU og hk for oss dødlige som ikke har bruk for ett slikt kort eller ett penge tre.

 

Ja det lurer jeg også på ? eller har det ikke noe å si hvor enn putter inn minnet, slik at begge cpuene henter minne fra alle 12 minne slottene ?

 

Sikkert på grunn av plass og design. Alt er jo koblet til samme hovedkort. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig grei pc til rendering av 3D ting ;)

 

Har slikt oppsett selv med socket 1366 (sjekk profilen for detaljer om setup) og det fungerer supert til rendering og spill og alt anna.

Kosta selvfølgelig men er absolutt verdt det, min pc er nå 3 år gammel og enda så slår jeg nylig utslippa deler på performance ;)

Før skifta jeg heile pcen omtrent hvert halvannet år for å holde meg helt oppdatert på performance, men nå har jeg minst 3 år til med veldig god performance som holder til rendering og gaming.

 

Dette er såklart beregna på server men er også beregna på workstation = renderfarm ;)

 

Angrer ikke et sekund på at jeg la inn noen ekstra kroner i en slik maskin, anbefales for entusiaster og 3D Grafikere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...