Gå til innhold

MSN Messenger


BBC

Anbefalte innlegg

Har et problem med at MSN Messenger v4.6 logger seg av rett som det er. Dvs. den beholder "online" status, men varsler ikke om nye kontakter som kommer på eller ny mail. Problemet har jeg hatt både i 2000 og XP og i tidligere versjoner.

For meg ser det ut som problemet oppstår når noen av mine kontakter logger seg på, skifter status, eller det kommer mail.

Noen som har hørt om noe lignende og har en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-02-06 23:55, borre skrev:

Har et problem med at MSN Messenger v4.6 logger seg av rett som det er. Dvs. den beholder "online" status, men varsler ikke om nye kontakter som kommer på eller ny mail. Problemet har jeg hatt både i 2000 og XP og i tidligere versjoner.

For meg ser det ut som problemet oppstår når noen av mine kontakter logger seg på, skifter status, eller det kommer mail.

Noen som har hørt om noe lignende og har en løsning?


 

ja, jeg har hørt om det og jeg har merket det selv, :sad:tror ikke det har med din data, det har med microsoft. si fra til den norske microsoft foretningen så tar de seg av resten:D

Lenke til kommentar

jepp..

men jeg har et enda verre problem med messanger..

fikk beskjed at den siste oppdateringen kom,lasta den ned og instalerte...

etter det vil den ikke koble seg opp..

prøvd å avinstelere og instelere på nytt men det hjelper ikke..

klarer rett og slett ikke å koble seg opp

noen som har hatt lignende problem?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har kjørt ICQ i flere år. Etterhvert tok grådigheten overhånd for AOL som kjøpte applikasjonen. De la inn reklamebannere og tok seg faktisk den frihet og rote litt rundt i registeret ditt. Det holdt ikke å sette "autoupdate" til "no". Nyere versjoner ble også mere ustabil,og etterhvert gikk flere av mine kontkakter over til MSN Messenger. Dette er også "adware" som spiser opp den vesle båndbredden de fleste har.

 

Derfor har jeg gått over til Trillian som tar både ICQ, messenger og flere, uten reklame og annen spyware. Fortsatt litt stusselige versjoner, men de siste begynner å bli bra.

Lenke til kommentar

Tror ikke Trillian liker pc'en min...

Det som skjer er at hvis jeg skal skrive en "melding" (MSN eller ICQ) så kommer "chattevinduet" frem og starter en uendelig "refresh" (vinduet lukkes og åpnes) på skrått nedover til høyre. Eneste måte å stoppe det, er å kille Trillian.

Noen som har en løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...