smort1 Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Brukbart med tanke på avstanden til objektene her! Ikke lett å få det skarpt nok da, men, men...! 3'er !
Tjernshaugen Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Har egentlig ikke noen konstruktive tips å komme med her, det er fordi jeg liker dette bildet godt som det er. Det er fin fokus på hodepartiet til den nederste blåvingen, og bevegelsene i den øverste utenfor fokus er med på å tilføre liv i bildet. Kombinasjonen av de to gjør dette bra i mine øyne 1
hegebeta Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Skrevet 22. oktober 2011 Brukbart med tanke på avstanden til objektene her! Ikke lett å få det skarpt nok da, men, men...! 3'er ! Nei, det er ikke lett å få to sommerfugler i bevegelse til å bli skarpe når jeg fotograferer på frihånd.. Har egentlig ikke noen konstruktive tips å komme med her, det er fordi jeg liker dette bildet godt som det er. Det er fin fokus på hodepartiet til den nederste blåvingen, og bevegelsene i den øverste utenfor fokus er med på å tilføre liv i bildet. Kombinasjonen av de to gjør dette bra i mine øyne Takk
Anbefalte innlegg