Gå til innhold

"Systemet avsluttes"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne feilmeldingen dukker opp til stadighet for tiden:

Systemet avsluttes, lagre alt bla bla bla

Tid igjen til avslutning: xx.xx.xx

Avslutningen ble startet av NT-MYNDIGHET/SYSTEM

Melding: Windows må starte på nytt fordi tjenesten Remote Procedure Call [RPC] avsluttet unormalt

Hva er dette!? :grumpy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har får det samme.

Når jeg spiller surfer og annet.

Har fått det 10 ganger di siste timen.

Det har bare skjedd i dag.

Først får jeg en boks der det står noe om en feil.

Generic host process for Win32 Services er navnet på den.

Så kan jeg bare trykke ok på den.

Og da kommer en ny rute opp, der jeg får 60 sec til og avslutte og lagre ting jeg holder på.

Ganske iriterende.

Hva er det som er feil?

Er det virus, prøver og scanne hden.

Men pcen klikker så ofte

Skrevet

Det er nok antageligvis noen linux folk som har det morro.. Dette skjedde MANGE ganger på Tg03.

Man kan avslutte denne avslutningsprosessen med å skrive "cmd /k shutdown -a" i Kjør menyen. Så slipper man jaffal å restarte.. :)

Skrevet

løp inn på www.windowsupdate.com å installer de kritiske oppdateringene, er ikke helt sikker på om det hjelper, men det er uansett lurt å installere de.

Skrevet

Rekker ikke det før den rebooter.

Generic host process for Win32 Services kommer hos meg også nå!

Tragisk. Ingenting fungerer. bare såvidt jeg rekker å poste her. Holder ut ca 2. min så er det blackout. :(

Skrevet

Hmm.. det samme skjer med meg også. Sinnsykt irriterende!

Jeg skrev den kommandoen du nevnte, men da begynte alt å gå treigt osv. jeg laster nå ned Anti-Trojan 5.5. Håper det hjelper...

Skrevet

jeg installerte det firewall programmet, så reboota jeg, gikk på www.windowsupdate.com og lasted ned alt der. etter det kunne jeg skru av firewall programmet. og alt funker:D

Skrevet

jonas, bruk den kommandoen som skrur av avslutningen når den evt. dukker opp. så laster du ned den Zone Alarm saken (funker det ikke å trykke på liken så skriv inn adressa manuelt i et annet vindu). Installer programmet, og konfigurer etc. til det er klar til å kjøres. Restart så maskinen, den er nå trygg. Gå så inn på www.windowsupdate.com og last ned alt der. Den skal nå funke fint uten å måtte bruke Zone Alarm:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...