Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tråkket over tidligere i dag, gå til lege?


Trollface

Anbefalte innlegg

Hei

 

Tråkket over tidligere i dag under en gymtime, hoppet og landet ille med venstrefoten.

Følte intense smerter som ga seg etter noen minutter, og hadde en ispose på det i cirka en time.

 

Nå er det blitt litt hovent og "blått" litt nedenfor selve "kulen på ankelen" og jeg merker at det kan være veldig vondt og vanskelig å stå på det litt ettersom hvordan jeg setter foten min. Det er også vondt å bevege foten opp/ned.

 

Burde jeg gå til legen hvis tilstanden er lik/verre i morgen? Kan det være en mulig leddbåndskade/brudd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For noen uker siden vred jeg kneet i en fotballkamp. Etter tre dager var smertene så intense at jeg ikke kune bruke beinet lenger. Jeg stakk ned på legevakten og regnet egentlig med at de ville sende meg hjem igjen med krykker og beskjed om å ta det med ro en uke. Det er liksom sånn det alltid er med fotballskader.

 

De så litt på beinet, målte pulsen min og sendte de meg rett til sykehuset i ambulanse, der jeg lå i en uke på grunn av blodpropp i leggen - som deretter gikk gjennom hjertet og ut i lungene. Hadde jeg drøya legevakten et par dager, noe som egentlig var planen, hadde jeg ikke sitti her nå.

 

Så stikk på legevakta - just in case :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...