Gå til innhold

35mm. Hvor og hvilken? (Nikon D70s)


Anbefalte innlegg

Hei, Jeg vil ha ett nytt objektiv. Jeg har bestemt at det skal være et 35mm F1.8(helst). Jeg vil helst ha mulighet for autofokus, men det er ikke helt avgjørende.

 

Jeg har hørt så mange som sier de finner slikt til 8-900 kr, men det finner ikke jeg. Har prøvd foto.no, finn og div nettbutikker, men ikke noe til under 1300,-. Gjør jeg noe feil? Er jeg på feil sider?

 

Det kan med fordel være brukt og prisen er heller ikke helt avgjørende. Det viktigste er å få mest mulig for pengene.

 

SÅ: Noen gode tips/anbefalinger?

 

Hadde satt pris på det hvis det kommer ett eller flere hurtige svar, siden jeg helst skulle hatt det til tirsdag :)

 

(NB: Det finnes sikkert en tråd om dette allerede, men søkemotoren her inne er kanskje ikke den beste, så jeg fant ut at det var lettere å lage en ny tråd. Hvis det finnes en annen tråd som svarer på denne, så link meg gjerne dit)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

35mm f1.8G er et utmerket objektiv! :) Hvor de har fått det for rundt 800kr er jeg veldig nysjerrig på. men uansett så er et slikt objektiv til 1300 definitivt vært alle pengene og enda mer! ;)

 

Takk for svar! :) Det ble ikke noe nytt objektiv til i går :p , men nyttig info har det vært her uansett. Hvis bruktprisene på dette ligger på rund 1300, så kan jeg jo egentlig bare kjøpe helt nytt til 1500-1600?

 

Jeg lurte på om noen kunne svare på en annen ting også:

 

Hvis jeg kjøper meg et D 7000 Kan jeg fortsatt bruke samme optikken, ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...