Gå til innhold

Selge min PS3 40GB (med: 11 spill og 1 kontroll)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at man får en flunkende ny PS3 160GB til rundt 2000 kr nå, så skal du være heldig med å få solgt din til 2600 kr.

 

En selvfølge at spillene "drar opp" prisen, men problemet da er at noen som liker de eksakt samme spillene må komme over den. En som bare vil spille FIFA12 f.eks gidder ikke kjøpe denne med 11 andre spill som han syns er "bortkastet" :-)

 

Hadde samme problemet med den gamle XBOX'en min, og endte opp med å selge uten mange av spillene. De står forsatt i hylla å støver ned etter at jeg kjøpte meg en ny XBOX..

Lenke til kommentar

Med tanke på at man får en flunkende ny PS3 160GB til rundt 2000 kr nå, så skal du være heldig med å få solgt din til 2600 kr.

 

En selvfølge at spillene "drar opp" prisen, men problemet da er at noen som liker de eksakt samme spillene må komme over den. En som bare vil spille FIFA12 f.eks gidder ikke kjøpe denne med 11 andre spill som han syns er "bortkastet" :-)

 

Hadde samme problemet med den gamle XBOX'en min, og endte opp med å selge uten mange av spillene. De står forsatt i hylla å støver ned etter at jeg kjøpte meg en ny XBOX..

 

 

Sånn hypotetisk sett... hvis jeg reduserer prisen helt ned til 2100-2300 kroner, ville det da muligens ha gått (litt mer) i min favør?

 

Hva syntes du er en relativt fornuftig pris?

 

 

 

Takk, på forhånd.

Lenke til kommentar

Sånn hypotetisk sett... hvis jeg reduserer prisen helt ned til 2100-2300 kroner, ville det da muligens ha gått (litt mer) i min favør?

 

Hva syntes du er en relativt fornuftig pris?

 

 

 

Takk, på forhånd.

 

Du kan nok få 25-2600 kr for den, om du møter på noen som liker de samme spillene, men sjangsen for at det kommer en mann forbi som ønsker det er vell litt små.

 

Jeg aner ikke hva brukt-prisen på en PS3 40GB ligger på, men når en ny med 160GB koster 2000 kan det vell ikke være langt over 1000-lappen? Jeg ville forsøkt å legge den ut til en lavere sum og si at personen som kjøper den kan få velge 4-5 spill fritt, også ville jeg lagt ut de resterende spillene for salg eller presset de på kompiser :-)

Lenke til kommentar

Med tanke på at det bare er 40gb harddisk, er den orginale (og mer ustabile versjonen), er ganske gammel, og ikke kan spille PS2-spill, så vil jeg si at rundt 1000 er realistisk for selve konsollen. Spillene varierer det jo litt med, men sjelden man finner folk som er interessert i akkurat de 11 spillene du har, og dermed vil du nok få større verdi fra disse om du selger de separat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...